Неге быздын Алматыда жок?

Неге быздын Алматыда жок?
жеке
блог

салем барыне!

мен быр сауалнама жургызгым келып отыр. мумкын болса барымыз катысып корсек.. сурак дурыс болмаса ренжыменыздер ;) ашып жазуга тырысамын. Тагы сол сурак па, кайталап демей аягына дейын окысаныздар, кызык усыныс та бар.

Бос уакытты кызыкты откызу жолын карастырып жатырмын. Шынында сырганак деймыз, бырак сырганакка айда-жылда быр барамыз. караоке 10 шакты адам болса болме ышы толып кетеды, буган да жиы бармаймыз. Дискотека – шуылдак, барыне унай бермейды.. Тагысы баска.. Жумыстан кейын бырден уйымызге кайтып кетемыз, туган кун немесе быр ерекше кездесулер болмаса уйден шыгуымыз киын..

Бул ысты тузетудын жолы бар деп ойлаймын. Менын сурайн дегеным улкен топ жиналып, аптасына калмай 1-2 рет кандай кызыкка баргыныз келеды?

Быр тиымды орында, аптада 2 рет. Кешкы 8-12 арасы келетын адамдар келып, жиналып коныл котерып кайтады. Быр бырынды тану шарт емес. Ышым пысты, кайда барам деп ойланбайсын, баратын жер белгылы болады дегым келеды кыскасы.

Сыз кай саланы калар едыныз? Озымнен бастасам: би, би тагы да би. Би болганда да диско би емес.. белгылы быр багыттагы би: вальс, балет, салса, самбо, румба, бачата, хип-хоп, тангОООО. Ия, мен танго билеп кайту ушын жиналганды калар едым. Белгылы быр багытты тандасак, 8-9 арасы быр сагат бастауыштарга би курсы. Былетындер былмейтындерге уйретеды :), сосын 9-12 арасы жай гана БИ, практика ! Арасында касыпкой бишылермен кездесып, 1-2 сагаттык курс беруын сурасак та болады (ерекше талаптар болады арине, уакытында корермыз).

Ен бастысы, барыне тиымды ынгайлы жер табу. Бул киын емес. Кышыгырым кафемен келыссек аптада 2 рет жиналуга (мысалы сарсенбы, сенбы), келген ар кысыден 500-700 тенге. Бул багага женыл салат жане 2 стакан сок, немесе 700 тенге колемынде озы тапсырыс береды. Баска тапсырыс арине ар адамнын оз калауында.

Бундай шараларды баска жерлерде корып жургеннен сон, неге быздын Алматыда жок деген сурак мазалап жур...

Егер кышкене болсын барымызге унайтын багытты тандай алсак жане сол багытта кызыкты кездесулер уйымдастыра былсек.. катып кетер еды.

Сыз не дейсыз? Бидын кай саласын тандар едыныз? Немесе кай багытта коныл котеру ушын жиналганды калайсыз?