Үндінің қыз ғұмыры

Үндінің қыз ғұмыры
жеке
блог

Үнді телехикасы десе қазақ ішкен асын жерге қоятын болып-пыз. Болмашы нәрсемен зығырданыңды қайнататын үнді телехикаяларының бірі "Астана.тв" телеранасында көрсетіліп жатқан "Қыз ғұмыры" атты телехикаяға тоқталып өтсем... Үндістан әлем шарында еркек жынысы бойынша басым ел! Ал енді телехикаяға көз салсақ, екі келіншек бір еркекке таласып талпынып жүр! Әрине телехикая ғой, бірақ әншейін бір әнің тындағанда қаның басына шауып, пультті алып сөндіргін келсе ананның көңілін қимайсың әттең! Үнді халқы надандылығын ашық көрсетіп ашық талқылайды. Бұда бір надандықтың түрі емеспе!!! "Тарари-тарадам,тарари. ыжым-быжым" т.б әнінде бір мән бар секілді әр отбасының отанасы жылайтын кезде жылап, солармен мәз болып отырады.

Ича деген бәле жер-көкке симайтын тышқан, Тапасиядан асқан күллі Үндістанда ақылды адам жоқ(Әжесімен бірге) Вирден ақылды жан жоқ, Ичаның анасынан асқан періште құрыпты үнділерде! Қарап отырсан тіпті мазақ! Кей-кезде режиссердің ақыл-есі кем секілді көрінеді. Неге дейсіздер ме?!

Қазақтың біраз келіндерін асүйге кіргізе алмай жүрсек, бұларда кесе сынса Ича кірмейді, нан жоғалса Құдайдың атқыны т.т. "Айтылмаса сөз жетім" ағайын, бұл телехикаяның отанының өзі хәл-ахуалы жағынан Қазақстаннан төмен! Бұл телехикаяны көрген ұл -қыздарымыздың ертені не болмақ?! Көшеде өтіп бара жатсаң "Уәде беремін", шәй десең шәйдін сыртында, кейім десең кейімінде, Құдай басқа салмасын болашақта "хинди" тілін қосымша оқып жүрмесек тәуір!

Қазқта түрлі рухани ой сананы сергітетін көркемфилімдер бар! Неліктен соларды қарамасқа! "Әркімдікі өзіне, ай көрінер көзіне!" әрине сіздерге мен қой деп айтуға құқым жоқ шығар бірақ қазақ болғаннан соң айтып ескерту біздің жұмыс! Аш бала тоқ баламен ойнамайды!!!