Әлемдегі ең орынсыз заңдар... (II)

Әлемдегі ең орынсыз заңдар... (II)
жеке
блог

Сәлеметсіздерме Массагеттіктер! Бүгін тағы да сіздердің жас журналисттеріңіз Кердасбай Айнұр. Қазур мен сіздерге Әлемдеге ең орынсыз ережелер атты мақаламның жалғасын ұсынбақшымын... Көп сөз КӨМІР демекші бастайын...

Арканзас, США
Сағат кешкі 21:00 ден кейін сырыханаларғ барлар, үйлердің жанында мәшине сигнализациясын қосуға болмайды екен.

Пенсильвания
Атты арбамен автокөлік кездескенде автокөлік айдаушы өзінің мәшинесін одеялмен жауып өтуі тиіс екен. Ол ана атты қорқытып алмас үшін екен...

Чикаго, США
Жанып жатқан үйде тамақ ішу қылмыс саналады екен.

Иллинойс, США
Тек өрттен үйің жанып кеткенде ғана мәшине ішінде киім ауыстыруға болады екен.

Коннектикут, США
Өртсөндіргіш көліктер сағ 25 км артық жүруге болмайды екен...

Кентукки, США
Бірде бір әйел купальникпен көше кезіп жүре алмайды екен... Егер де оны екі полиицей қазметкері ертіп жүрсе ғана немесе әлгі әйелдің қолында күрек болса ғана рұқста етіледі екен. 40-90 кг арасындағы әйелдерге ғана бұл заң жарамсыз деп табылады екен.

Нью-Йорк, США
Еркектер егер де сым мен костюді түрлі түспен киетін болса , онда ол 500$ штрафталады екен.

Аризона, США
Еркектерге подтяшка киюге болмайды екен. 
Ваннада есек ұстауға болмайды екен.

Небраска, США
Шаштаразшылар сағ таңғы 7:00ден кешкі 19:00ге дейін чеснок немесе пияз жеуге болмайды екен.

Нью Джерси, США
Егер де мейрамханаларда күшік сияқты үретін болса адамдар, оны кәдімгідей қылмыс көріп, сот ісімен қаратады екен.

Бразилия
Тартымды емес әйелдерге пляждарда купальниктің үстіңгң бөлігінсіз шығуға рұқсат етілмейді екен.
Тағы да, загар алып жатқандардың арқасына мороженое тастауға болмайды екен... Егер де мороженое таяқшамен болмаса.

Мексика
Өзіңе сақал мұрт салу арқылы сақалды адамдарды мазақтауға болмайды екен.
Сақалды әйелдерге ел көп жүретін жерлермен жүруге болмайды екен.

Канада, Торонто
Ваннадағы суды 10 см артық құюға болмайды екен.
Балаларға көшеде бәтеңкесінің бауы байлаулы жүруге болмайды екен.

Иран
Жануармен жыныстық қатынасқа түскеннен кейін, оны сойып, көму керек екен. 
Күніне үш рет сіңгіріп тұру керек екен.

Швейцария
Кешкі сағат оннан кейін еркектерге тұрып сияге болмайды екен.

Австралия
Жанып кеткен лампочкаларды тек қана электриктер ауыстыруға құқылы екен. (Мұндай заң егер Қазақстанда болса, онда Қазақстандықтардың тең жартысы түрмеде отырар ма еді)
Түстен кейін розовый сым киюге болмайды екен.

Сіздермен бірге болған Кердасбай Айнұр. Мақалаларымнан алыстамаңыздар десең иәәәә))) Сау болыңыздар!!!