Мидың жұмыс істеу қабілеттілігінің 9 уақыты

Мидың жұмыс істеу қабілеттілігінің 9 уақыты
жеке
блог

                                   Мидың жұмыс істеу қабілеттілігінің  9 уақыты

 

                                           сағат

 

 

 

 

1.Таңертен сағат 6 -дан 7- ге дейін уақытта   жұмыс істеу қабілеттілігі өте жоғары болады.Сондықтан осы кезде кез келген  алған ақпараттарды ұзақ уақыт есте сақтауға болады.Яғни ақпарат миға өте жеңіл түрде жетеді.

2.Сағат 8 -ден 9-ға дейін уақытта логикалық ойлау қабілеттілігі айқындалады.Есте сақтау қабілеттілігі жоғары болады.

3.Сағат 9 –дан 10 -ға дейін үйлесімді уақыт яғни ақпараттарды және статистикаларға арналған уақыт болып табылады.

 

 

 

                       Адамның миы

 

4.Сағат 11 -ден түскі 12 –ге дейін уақыт тта  интелектуалдық нәтижелер функциясы төмендейді . Сондықтан назарыңды басқа нәрсе аударған дұрыс. Мысалы: музыка тыңдаған дұрыс.

5.Сағат 12 -ден 14.00-ге  дейінгі уақытта  нағыз түскі асқа арналған уақыт . «Батпайтын ас — жеген кісінің өзін жейді» дегенді шығыстың ғалымы Абдуль Фарадж осыны білгеннен жазса керек.

 6.Сағат 12- ден  18.00 –ға дейінгі  уақыт белсенді жұмысқа арналған ең ыңғайлы уақыт.Бұл уақытта мидың жұмысы жұмыс  жасауға мәжбүрлейді.Оның бірінші белгілері :ұйықтауға қиын соқтырады.

 

                                    Ми     

 

 

7.Сағат 21.00-дан түнгі  23.00 –ге дейінгі уақыт мидың толық демалуы және жүйкенің шаршауы болып табылады.

8.Сағат 23.00- ден түнгі 1 –ге дейінгі уақытта адамның түсінде белсенді қалыпқа келтіру энергиясы жұмыс жасайды. Ағза ұйқы арқылы тынығады, өзін ширақ сезінеді,еңбек етуге деген құштарлығы артады.

9.Сағат түнгі 1- ден 3 –ке дейінгі уақытта адам түсінде эмоциялық энергияны қалыпқа келтіреді.Ұйықтап жатқан адамның қан қысымы артады, тынысалу, тамырдың соғуы жиілеп , зат алмасу күшейеді.

Дайындаған: Қыдырәлі Айнұр