Түркия жайында 15 факт

Түркия жайында 15 факт
жеке
блог
  1. Түрік халқы өте  қонақжай, көмек беруге даяр, жылы жүзді болып келеді.
  2. Түркияда төрт бірдей теңіз бар.
  3. Жер Орта теңізін түріктер Ақ теңіз деп атайды.
  4. Ұлт көсемі ретінде Ататүрікті өте қатты құрметтейді.
  5. Түріктерде қаназдық ауруы (анемия) жиі кездеседі. Мамандар мұны халықтың қою күрең шәйді көп ішетіндігімен түсіндіреді.
  6. Түріктердің ең танымалы сувинері - көз моншақ. «Nazar Boncugu»
  7. Түркиядағы көз моншақтар Измир қаласының Назаркөй ауылында жасалады.
  8. 1934 жылдың 21-ші маусымына дейін түріктерде тек (фамилия) болмаған. Фамилия туралы заң шыққан соң әр отбасы бір мағынасы бар түрік сөзін фамилия ретінде қабылдаған.
  9. Мысалы бір түріктің тегі Балықшы не Сорпашы болса, ол есім қазақтардыкіндей әке-ата есімі емес. Ол атау сол отбасының ата-бабалары сол кәсіппен айналысқанын білдіреді.
  10.  1934 жылдың 24-ші қарашасында Жоғары Мәжілістің шешімімен Мұстафа Кемал пашаға Ататүрік тегін берген.
  11.  «Қазақ» сөзі түріктерде жемпір (свитер) , ипподромда атты баптаушы жокейлердің үстіне киетін түрлі-түсті күртешесі мағынасын береді.  Мысалы, базарда жеңілдікпен қазақтар сатамыз деп айқайлаған дауысты естісеңіз, тұра қашпаңыз. Сонда-ақ, «қазақ» сөзі әйеліне дегенін жасататын еркек, тасжүрек, қатал мағынасын береді.
  12.  Түріктер туристерге саудаласқанда өте жоғары бағаны айтады. Саудаласа келе жарты бағасына түсуі мүмкін. Ал шындығында түріктер өз пайдасына жақсы кіріс кіргізеді.  Ал тұтынушы болса 50% жеңілдікке мәз болып, «сындырдым» деп ойлайды.
  13.  Түріктер футболдың фанаты десе де болады. Қазақтар руға бөлінсе, бұлар футбол командаларына бөлінеді. Тіпті жанкүйер болған командалары жеңіске жеткен күні бір топ түріктер кернейлетіп, сырнайлатып көшеде ән айтып, тойлатады. Тіпті аспанға қуаныштан оқ атып, балкондағы сәбилерді жаралаған факторлар кездеседі. Егер сіздің жанкүйер болған командаңызбен саудагердің не ұстаздардың жанкүйер болған командасымен бірдей болмай шықса проблема туындауы мүмкін. Тіпті «Емтиханда кездесеміз» деп айбат шегуі мүмкін. ) Мәселен біз Шенол ағайымыздың дәрісінде бәріміз Фенербахчелі болсақ, Мәриям ұстаздың дәрісінде Галатасарайлы бола саламыз. )
  14. Түріктер Индира Гандидің кім екенін танымаса да, оның не екенін біледі. Индира Ганди  сөзі ұрлықшылардың, қалта қағарлардың құпия, арго сөзі болып табылады.
  15. Қысық көздердің барлығы түріктер үшін -  жапондар. (Жалғасы бар)