Жарнама да тапқырлықты қажет етеді

Жарнама да тапқырлықты қажет етеді
жеке
блог

Қазір қайда барсаңыз да, жарнамадан аяқ алып жүре алмайсыз. Қызылды-жасылды көздің жауын алатын жарнама бар да, көзге күйік боп, әбден жауыр болғандары да бар. Бұл блогымда көңілімнен шыққан, таңдай қаққызған бірнеше жарнамаларды ұсынып отырмын. Адам қиялының жүйріктігіне, ұшқырлығына тағы көз жеткіздім.  


"Kitkat" шоколадын жақсы көрмейтін жан кемде-кем. Мына жарнамадан кейін тіпті көбейген шығар.

"Mondo Pasta" ресторанына асығыңыз!!! Онда тәбет шақырарлық керемет дәмді тағамдар дайындайды.Frown

"Mondo Pasta" ресторанына асығыңыздар! Тағамдары тәбет шақырады екен...

"Қартайғанда қыранның да көру қабілеті нашарлайды. Көзілдірік тағыңыздар", дейді "Instrum" оптикалық дүкені.

"Уақыт өте келе, қыранның да көзі нашарлайды. Көзілдірік тағыңыздар", деп ескертеді "Instrum".

Субару: "Мәшинеңіздің де жаны бар".

Субару: "Мәшинеңіздің де жаны бар".

Whiskas: "Тарыдай мысығыңыз таудай боп өссін!"Undecided

Whiskas: "Тарыдай мысығыңыз таудай боп өссін".

Мынадай қолшамыңыз болса, ұрылар үйіңізді айналып өтетін болады.

Мынадай қолшамыңыз болса, ұрылар үйіңізді айналып өтеді.

Ұры демекші, CNN арнасының қызықты хабар тарататындығы сонша, ұрылардың өзі теледидарға телміре қалады.

Ұры демекші, CNN арнасында сондай қызық хабарлар болады, тіпті ұрының өзі теледидарға телміріп отыр.

Қашанда сымбатты боп жүргенді қалайтын бойжеткендер мына иогуртты ішсін)))) (Бұл жарнаманы көрсетуге көп елде тыйым салған)

Бұл жарнаманы көрсетуге тыйым салған. Бірақ, сымбатты болғысы келетін аруларға бұл жарнама сөзсіз ұнайтын шығар...

Мұнда бір емес, екі өнімге жарнама жасалып тұр...

Мұнда "Кока кола" сусыны мен тіс пастасына жарнама жасалып тұр.

Мына сусындарды ішпей, қарап тұру әсте мүмкін емес. Әсіресе, қарбыздың сусынын...Surprised

Мына сусындарды ішпей қарап тұру мүмкін емес. Әсіресе, қарбыздың сусыны...

"Lazer" шлемін кисеңіз, басыңызды "ешқандай жау алмайды"Foot in mouth

"Lazer" шлемін кисеңіз, басыңызды ешбір жау алмайды))

Жатақханада тұратын студенттерге таптырмас пакет.Wink

Жатақханада тұратын студенттерге таптырмас пакет)))

Йога орталыққа барыңыз, сонда мына қыз секілді тал шыбықтай майысатын боласыз...

Йога орталыққа барсаңыз, мына қыз секілді тал шыбықтай майысатын боласыз)))

Ал сізге қазіргі жарнамалар ұнай ма? PR қызметкері болсаңыз, қандай жарнама жасар(түсірер) едіңіз?