Бір үзік ойлар...

Бір үзік ойлар...
жеке
блог

*** Өмірді   сүру   үшін  –  өмірді   сүю   керек.   Ал,  өмірді   сүю  үшін,   Өзіңді сүю керек!

 

***  Қорқынышың    басым   болса   –  іштегі    үмітіңді    үзіп    жіберетіні    анық.

 

***  Кей    адамдарды   санақтан   өшіре   алсаң   да   –  санаңнан  өшіре    алмассың.

 

***  Жылауық   көңіл  –  ау...   Жылай    бермесенші    олай.  Өмір   сенің  –  бәсекелесің.   Ол  –  сенің    ең    әлсіз   тұсыңды   білмеуі   керек!..

 

***  Сен  –  Азаматсың!     Бала    кезімде     атам     осылай    деп   жігерлендіретін.   Менің  рухымды     өлтіргісі     келмеген   ғой.   Азамат   деп   ер   балаға    айтпай    ма?..  деп   өкпелеп     бұртиып     қалатын    едім.    Қайран,   балалық  –  ай...

 

***  «Сен   жеңесің!»   Ішкі    үнім    осылай    деп    үн    қатты.    Тек    берілмеші...    Жеңістің     туыңа     сәл  -   ақ    аз   қалды    ғой...    Сенің    рухың   мықты     емес    пе?!

 

***  ...Саған  сенемін!    Өмірімдегі    кездейсоқ    жандардан    жиі    естіп    жатқаным   осы   сөз.   Сенім  –  деген    жауапкершілігі    ауыр    үміт    қой.    Сол    үмітті    үзіп    алмасам    екен...   Сенімді    ақтау    үшін!

 

***  Өз  -  өзіңе    деген    сенімінді    күшейт.    Сонда    ғана    барлық    кедергені    жеңе   аласың.

 

***  Сенімге    оңай    кірген    адамның,    шығуы    да    оңай    екен...

 

***  Адамның     ең    басты    қателігі   –   өзінен    бұрын    өзгені    түзеймін    деген   ниеті.

 

***  Өзгені    түзегің    келе    ме?!   Ендеше,    өзің    түзел!

 

***  Шыдам.  Сенім.  Сабыр.    Үшеуін     біріктірсең      алмайтын     қамал      жоқ.