Оқи отырыңыз

Биікке көтерілгісі келетін адам баспалдақ жасап шығады.

Автор: Жапон мақалы

— Редактор бағаны —

Байтұрсынұлы Нобель сыйлығы жайында
Байтұрсынұлы Нобель сыйлығы жайында

Автор: Ербол Жұмабайұлы

Статус: Massaget.kz порталының Бас редакторы

Материал жіберу БЛОГ ЖАЗУ

— Үздік әуендер —

Нұржан Тәжікенов - "Сағыныш"
Роза Рымбаева - Алтын сағым
"Тұран" тобы - Kara jorga - people's songм
"Тұран" тобы - The swan - N. Tilendiev
"Тұран" тобы - Kaiys's weeping - poems by S. Kudaiberdiev (the epic of 'Layla and Majnun')
"Тұран" тобы - Zharapazan - people's song - poems by S. Medeubek
Бас бет / Лайфстайл / Денсаулық / Жұмыста отырып жаттығу жасайық: Ең оңай 6 жаттығу

Жұмыста отырып жаттығу жасайық: Ең оңай 6 жаттығу

Жұмыста отырып жаттығу жасайық: Ең оңай 6 жаттығу

Кеңседен алыстамай-ақ толыққанды фитнес-жаттығу ұйымдастыруға болады. Жаттығу жасайтыныңызды әріптестеріңізге ескертіп қоюды ұмытпаңыз. 

Сонымен жұмыста отырып жасауға болатын ең қарапайым жаттығулар:

1-жаттығу

Үстелдің шетінде отырып, аяғыңызды қосыңыз. Арқаңызды тік ұстаңыз. Тізеңізді оңға, солға кезекпен қисайтып, аяғыңыз талғанша жаттығуды қайталаңыз.

2-жаттығу

Қолыңызды үстел үстіне қойыңыз да, үстелді қолыңызбен қатты етіп басыңыз. 5-7 секунд ішінде басып тұрып, кейін екінші қолыңызбен жаттығуды 20 рет қайталаңыз.

3-жаттығу

Енді аяғыңызды жаттықтырыңыз. Егер туфли кисеңіз, биік өкшеңізді шешкеніңіз жөн. Арқаңызды тік ұстап, өкшемен еденді қатты етіп басыңыз. 5-7 секунд басып тұрып, жаттығуды әр аяқпен 10 рет қайталап жасаңыз. 

4-жаттығу

Үстелдің шетіне отырып, аздап еңкейіңіз. Сөйтіп, орындықтан отырып-тұрған сияқтанып бірнеше миллиметр көтеріліңіз. Дәл осы күйіңізде 2-3 секундтай "қатып" тұрып, қайта отырыңыз. 12-15 рет қайталаңыз.

5-жаттығу

Үстелге отырып, арқаңызды тік ұстаған қалпы ауаны ішке тартыңыз. Терең тыныстап жатып, ішіңізді барынша тартыңыз. Осы жаттығуды 50 рет қайталау керек. Деміңіздің бір ырғақпен шыққаны дұрыс, сондықтан ауаны ішке ұзақ сақтап қалмаңыз. 

6-жаттығу

Өте жай басыңызды еңкейтіп-шалқайтыңыз. Басты еңкейтіп тұрып 5-10 секунд, шалқайтып тұрып 5-10 секунд тұрыңыз. Сосын мойын бұлшық етін босаңсытыңыз. Жаттығу 3-5 реттен қайталанады. 

Келесіде бұдан сәл күрделірек жаттығулар жасайтын боламыз.

Дайындаған: Мейіргүл Оңғарова

Сурет: f-journal.ru, fitness-live.ru

8387 1
Рейтинг: +3

Қосылған күні: 24 тамыз 2012, 17:29
Пікірлер
+0
24 тамыз 2012, 18:11

суреттегі қызға әңгіме жоқ ))

Пікір білдіру:

Пікір қалдыру үшін тіркеліңіз немесе сайтқа кіріңіз.

Әлеуметтік желі арқылы кіру:

Ең қызықты блогтар

Ауылым – алтын бесігім! (видеоблог)
Ауылым – алтын бесігім! (видеоблог)

Қызық болған,бұзық болған ауылым :)

МЕН ӨТІРІКШІМІН...
МЕН ӨТІРІКШІМІН...

Мен ылғи өтірік айтамын, маған сенгендерге күліп қарап....

Қып-қысқа блог. Оқыңыз!
Қып-қысқа блог. Оқыңыз!

"Маған сенесіңдер ме?" дейді махаббат...

Мақсат-арманға жету жолындағы алғашқы баспалдақ.
Мақсат-арманға жету жолындағы алғашқы баспалдақ.

"Мен істей аламын" демеңіз, "Мен істеймін" деңіз"!


Соңғы аудармалар

EXO – For Life [kaz_sub]
EXO – For Life [kaz_sub]

Оңтүстік кореялық-қытайлық бойз-бэнд EXO "For Lifе" бейнебаянымен қайта оралды. К-поперлер жақсы білетіндей, 2016 жылдың 5 қазанында S.M. Entertainment EXO-ның ізбасары EXO-CBX тобын таныстырды. "For Life" бейнебаянын Lvoe фансаб-тобы қазақша субтитрмен ұсынып отыр. Көрейік! 

JESSICA – Wonderland [kaz_sub]
JESSICA – Wonderland [kaz_sub]

Джессика Чон – корей-американ тегінен шыққан әнші, биші, актриса, модель. АҚШ-тың Калифорния штатында туған. Ағылшын, корей тілдерін жетік меңгерген. Girls’...

EXO - Lucky One [kaz_sub]
EXO - Lucky One [kaz_sub]

Оңтүстік кореялық әйгілі бойз-бэнд EXO тобы бүгінде дәурені жүріп, дүркіреп тұрған топ болып отыр. Жігіттер тобы тек Оңтүстік Кореяда ғана емес, Азияда...