Оқи отырыңыз

Өзіңді өз бойыңнан биікпін деп ойламау да – биіктік.

Автор: Ғабит Мүсірепов

— Редактор бағаны —

Байтұрсынұлы Нобель сыйлығы жайында
Байтұрсынұлы Нобель сыйлығы жайында

Автор: Ербол Жұмабайұлы

Статус: Massaget.kz порталының Бас редакторы

Материал жіберу БЛОГ ЖАЗУ

— Үздік әуендер —

Нұржан Тәжікенов - "Сағыныш"
Роза Рымбаева - Алтын сағым
"Тұран" тобы - Kara jorga - people's songм
"Тұран" тобы - The swan - N. Tilendiev
"Тұран" тобы - Kaiys's weeping - poems by S. Kudaiberdiev (the epic of 'Layla and Majnun')
"Тұран" тобы - Zharapazan - people's song - poems by S. Medeubek
Бас бет / Лайфстайл / Денсаулық / Түнгі ұйқыда мыналардан аулақ болыңыз

Түнгі ұйқыда мыналардан аулақ болыңыз

Түнгі ұйқыда мыналардан аулақ болыңыз

Ертеден кешке дейінгі тіршілік, жұмыс секілді түнгі ұйқының да жан иесі үшін ерекше маңызы бар. Түн ортасында ұйқының шәйдай ашылып кетуі мидың қалыпты жұмыс жасауына үлкен кедергілік жасайды. Сондықтан, түнгі ұйқыдан оянған сәттерде мынадай істерден аулақ болыңыз. Керісінше, ұйқы демалысын жалғастыруға тырысыңыз.

  1. Шырақты қоспаңыз. Егер түнде оянғанда өте жарық шырақты жақсаңыз, жарық энергиясы нерв жүйесі мен дене мүшелерін дереу қозғалысқа келтіріп, қайта шырын ұйқыға батуға ықпал етеді. Сонымен бірге өзге ұйқыда жатқан адамдарға да әсер етеді. Сондықтан жарығы әлсіз үстел шырақтарын ғана іске қосыңыз.
  2. Суық су ішпеу. Күз, қыс маусымы өте құрғақ болатындықтан, ұйықтаған кезде кеңірдек құрғап тұрғандай сезіледі. Оның үстіне терлеген адам да шөлдегендей сезінеді. Мұндай кезде суық су және салқын сусындық ішуден сақтаныңыз. Жылы, қайнаған су ішкеніңіз жөн. Суық су ұйқыдағы барлық нерв жүйелерін тітіркендіреді.
  3. Аяқты жылы ұстау. Түнгі ұйқыдан оянғанда, жалаң аяқ жер басуға болмайды. Ұйықтаған кезіңізде де аяқты жылы ұстағаныңыз жөн (мейлі жаз күндерінде де).
  4. Уақытқа қарамаңыз. Түнде оянғанда алаңдаушылықпен уақытқа қарамаңыз. Қалған уақытты тұрақтандыру адамға мазасыздық әкеледі. Ұйқы да сәби секілді. Мейлі ояну уақытыңызға қаншалықты қалса да, әсте сағатқа қарамаңыз. Бұл ұйқыдағы нерв жүйелерін «алдаусыратып» ұйықтату болмақ. Сондықтан сағат қоңырау шалмайынша, уақытқа қарамаңыз.
  5. Телефонмен айналыспау. Түнде оянғанда телефонды алып келте хат көру немесе тез ұйықтаймын деген ниетпен телефонда ойын ойнау, интернетке шығу үлкен миға зардап әкелетінін ескеріңіз. Мұндай сәттерде уақыт білінбей өте шығады. Ұйқы ашылып, қайта ұйықтауға мүмкіндік болмайды. Сондықтан ұйықтағанда телефонды алыстау жерге қойғаныңыз немесе сөндіріп тастағаныңыз жөн. 

Дайындаған: Алшын Матай

Сурет: baidu.com

2535 0
Рейтинг: +0

Дайындаған: Қайсар Қауымбек
Қосылған күні: 26 сәуір 2013, 12:54
Пікірлер
+0
26 сәуір 2013, 10:51

соңғы екеуін точно істеймін))

+0
26 сәуір 2013, 12:20

уақытқа қарасам ұйқым бұзылады)

+0
26 сәуір 2013, 15:47

уақытқа қарау әдет болып кеткен ғой))

+0
26 сәуір 2013, 23:22

мынаның бәрін істейтін сияқтымынғой))))

+0
27 сәуір 2013, 11:24

түнгі уақытта телефонды басқа бөлмеге қоюды үйрендім. Уақытқа да қарамаймын, телефонға да. бірақ балаға жарық жағам

Пікір білдіру:

Пікір қалдыру үшін тіркеліңіз немесе сайтқа кіріңіз.

Әлеуметтік желі арқылы кіру:

Соңғы аудармалар

Red Velvet - Rookie [kaz_sub]
Red Velvet - Rookie [kaz_sub]

Оңтүстік кореялық "Red Velvet" қыздар тобының жаңа жұмысын қабыл алыңыздар. 2014 жылы құрылған топ сәтті жұмыс істеп келеді. Аталған әнге түсірілген бейнебаян да ашық түске толы, көңілді. Бұл – топтың негізгі ұстанымы. 

EXO – For Life [kaz_sub]
EXO – For Life [kaz_sub]

Оңтүстік кореялық-қытайлық бойз-бэнд EXO "For Lifе" бейнебаянымен қайта оралды. К-поперлер жақсы білетіндей, 2016 жылдың 5 қазанында S.M. Entertainment EXO-ның ізбасары EXO-CBX тобын...

JESSICA – Wonderland [kaz_sub]
JESSICA – Wonderland [kaz_sub]

Джессика Чон – корей-американ тегінен шыққан әнші, биші, актриса, модель. АҚШ-тың Калифорния штатында туған. Ағылшын, корей тілдерін жетік меңгерген. Girls’...