Сенбеймін.

Сенбеймін.
жеке
блог

 

Сенбеймін.

 Ия сенбеймін кейде сенбеймін,

Сенбегесін сені тағы тергеймін.

Кеше ғана қол ұстасып жүріп,

Бүгін сені түстерімнен іздеймін.

 

Ия жалғызсырап өзіңсіз көнбеймін,

Сені іздеп мына сағынышқа шөлдеймін.

Алып ұшып сағынысып жүрсеңде,

Өкінішті мен енді жаныңа келмеймін.

 

Іздеме мені енді аққу құс ұшқанынан,

Мұз болып жібімес жүрек тоңғанынан.

Сен келіп емдемеген соң жан жараны,

Ем іздермін әр көктемнің жаңбырынан.

 

Саған деген сезім биік арманымнан,

Тамшы үзсемде кештері жанарымнан.

Кеш құрын сағыныштан салып ән,

Мен жүрем бейнеңе қарап сағындырған.

 

Авторы : Серік Қозыбаев