Кей қыздар бар осындай...

Кей қыздар бар осындай...
жеке
блог

Сұлу қыз көп өмірде,
Сол қыздардың ішінде,
Ақылына көркі сай,
Қыздар аз ғой түбінде.

Қазіргі қыздар ойында,
Бір бай жігіт, машина,
Еш сезім жоқ бойында,
Мұндай қыздар шынында,
Түсінбейді дымды да,

Махаббатқа сенбесең,
Басқа бақыт қонама?

Үлкенді сыйлай білетін,
Әдет-ғұрыппен жүретін,
Қазақтың ару қыздары
Ренжіп қалып жүрмесін.

7.03.2005ж., Алматы.

©Шиелінің жігіті

#Шиелініңжігіті #Өлең

Суретке сілтеме: http://grazdano4ka.livejournal.com/734964.html