Алаш ордасына 100 жыл

Алаш ордасына 100 жыл
жеке
блог

Алаш Арыстары

Алашым деп аласұрған,

Ұлдары бар қазақта дара туған.

Қазағым еркін құстай самғасын деп,

Жандарын өздерінің қия салған.


Бар Байтұрсыновтай дара тұлғам,

Бөкейханов жарқырап, жұлдыз болған.

Бірі айы, бірі күні болып,

Дулатовта қаззаққа бола туған.


Қазақтың мақтанышы Жұмабаев,

Және бар тағлым болар Торайғыров.

Қазағымды қалың қайғы қаптағанда,

Тыныштығын сыйлаған Тынышбаев.


Ұлы қазақ бар кезде өлмейді ұлылырда,

Ерлерімнің ерлігі мәңгілік ел жадында.

Ұлықтаған ұрпағың өздеріңді,

Бас иемін батырларым алдарыңда.