Жаңбырлы шақ

Жаңбырлы шақ
жеке
блог

Жаңбырлы шақ 

жалындап мен келемін,

Тағдыр құсап сені іздеп сенделемін.

Қандай жақсы сен жайлы өлең жазып,

Өлеңімнің ішінде өлмегенім.


Жүйткиді уақытпен нән көліктер,

Жаңбыр құсап жалғыз-ақ жан төгіп көр

Тармағында өлеңнің ән саламын,

Тамшылармен сен-дағы ән салып көр.


Қолшатырсыз адамдар...

 қала, көпір

Тамшылардай секірер бала көңіл.

Сеніп қойып отырсам сен келер деп,

Аялдама... 

балшығын шашады өмір. 


Жұлдыз БЕЙСЕК