Күндердің құдыреттісі - "Ертең"

Күндердің құдыреттісі - "Ертең"
жеке
блог

                                             Күндердің құдыреттісі - "Ертең"

Ертең деп өтуде күндеріміз

Ертеңге қаладүр күрделі іс

Қолдан келсе, бүгін бастаңыз

Ертең дегенше, үндемеңіз!

 

Ертең кей адамдардың істері басталады

"Ертең" - кей кісілердің басты арманы

Өзгеге емес, өздеріне дұрыс болар

Бүгін бастап, ертеңнен біржолата бастартқаны.

 

Ертең адамзат таңертен жүгіреді

Ертең денсаулықтарына үңіледі

Ертең турникқа асылып үйренеді

Ертең сөз салып, ертең үйленеді

 

Ертең "Абай жолын" оқиды оқырман

Ертең емес, бүгін оқыңыз, шошыман

"Ертең" сөзі жалқауларға қосылған

Кәне досым, шешім шығар осыдан

 

Ертең толықтар диетаны ұстайды

Ол тағы ертеңге қалары ұқсайды

Айналайын еріншектер

Бүгіннен бастаңдар, ешкім ұрыспайды

 

Құдыретті күн еттіндер ертеңді

Осыны ойлап жүрегім өртеңді

Бүгіннен бастап қойяық

Қабыл алыңдар осы бір өкпемді