Күңк-күңк күбір...

Күңк-күңк күбір...
жеке
блог

Күрік-күрік жөтел 
Мырс-мырс күлкі.
Бәрі де бекер...
Лап етіп дүние өтер.

Тарс-тарс үндер
Арс-арс етеді 
Қай жақтан, кімдер?

Шу-шу десек
Ду-ду өсек.

Морт-морт сынған
Мөлт-мөлт мұңнан
Тамады тамшылар.

Жылт-жылт жарық
Сөнеді 
Жылтылдап барып.

Шырт-шырт киініп
Адамдар барады 
Белгісіз... Күйініп.

Шоқ-шоқ гүлдер
Көтерген бәрі
Өлгендер кімдер?

Тық-тық сағат,
Таусылып тағат
Барады...

Шым-шым әзіл
Шымшылап
Өлтіруге әзір...

Лық-лық толған
Адамдар 
Осында болған.

Жо-жоқ бәрі
Жоғалып жатыр
Әлі...

Маң-маң басып 
Тіршілік 
Барады асып.
Жым-жырт жағаласып... 

Кіммен... Немен... 

07.12.2016