Актриса болу арманым (байқау)

Актриса болу арманым (байқау)
жеке
блог
Армысыздар оқырмандар! Менің мақсаттарым жайлы екінші блогыма қош келдіңіздер.Ал ендеше мақсаттарыма тоқтала кетсем...

Арман, арман, армандайтын адам жоқ шығар сірә... Армандау да әр адам алдына белгілі бір мақсат қойып немесе жоспар құру керек деп ойлаймын.  Міне менде сол арманыма жету үшін алдыма үлкен бір мақсат қойып отырмын.  Мақсаттарыма тоқтала кететін болсам:

Ең бірінші мақсатым ол әрине менің оқуға түсеріме бірден-бір жол ҰБТ. Сол ҰБТ-дан өзім ойлаған ұпайды жинап, ата-анамның үмітін ақтау. Содан соң өзім армандаған Темірбек Жүргенов атындағы академиясына актриса мамандығына тапсыру. Өнер академиясын бітіргеннен кейін, әрине, кино әлеміне аяқ басу. Түрлі қазақтың киноларына түсу. Осы мақсаттарды қойып отырған себебім өзім өнер әлеміне жақын болғандықтан, өзім осы мамандықты жүрегіммен қалағандым. Әкешімнің орындалмай қалған асқақ арманын орындау үшін алдыма осындай мақсат қойып отырмын. Сол мақсатқа қол жеткізу үшін біз өзімізге  толық сенуіміз керек. Әрқашанда ізденіс үстінде болуымыз тиіс. "Көпті көргеннен емес, көпті білгеннен сұра" демекші әрдайым көпті білген кісіден сұрап үлгі алып жүрейік. Сол мақсаттарға жетуде ұмтылайық. Арманымыз ешқашанда аяқ асты қалмасын. Құр сөз болып қалмасын. Осы сөздердің мағынасын терең ұғынуға түрткі болған жетекшім — Нұрбол Нұрмаханұлына және де " Парасат" тобына алғысым шексіз! Яғни, жекелей жұмыс жалғыз адамдық жұмыс .Ал топтық ол бірнеше адамның бірлесіп жұмыс істеуі. Мен үшін тобымның жеңісі әрдайым бірінші орында. Тобым үшін аянып қалмаспын.

Байқауға қатысудағы мақсатым арманыма біртабан жақындау және де жаз айын қызықты өткізу.Осы байқау арқылы достар тауып,пікір алмасу.Бұл байқаудың маған берері мол екеніне сенімдімін.Массагет сайты арқылы мен арман,мақсаттарыма қол жеткізе аламын деп ойлаймын.Менің осы байқаудан үйренерім мол.Бұл байқаудағы алдыға қойған мақсаттарым міне осындай.  Парасат тобы Тек Алға дегім келеді. Жеңіс біздің қолда.       

 "ПАРАСАТ" ТОБЫ АЛҒА!