Мінезіңіз жаман болса...

Мінезіңіз жаман болса...
жеке
блог

Бүгінгі таңда адамдардың көбінің мінезі нашар болып жатады.Нерв жүйелері шаршандықтан да өздерін ұстай алмай ашуға бой алдырады.Бұл дегеніміз адамдардың өзі үшін қауыпті және жау!Ал осы нерв жүйесінің нашарлауына не себеп білесіз бе?

  •  Қазір жастар қауымы сериал көруге әуестеніп кеткен.Соған орай күннен күнге түрлі-түрлі  корей, түрік , филипин, үнді  сынды халықтардың киноларын көру мақсатында өздерінің жүйке жүйесінің қалай бұзылғанын байқамай да қалады.Түні бойы ұйықтамай уақытын кино көруге өткізеді.Таңғысың маужырап ештеңе істеуге зауқы соқпайды. Сол себепті жанындағы адамдардан жақсы сөз естімейтіні анық.
  • Мінез ата-ананың тәрбиесінен емес.Қоршаған ортаға байланысты. Қаншалықты ата-анаңыз тәрбие  беріп ,үлгі- өнеге көрсетіп, ақыл айтқанымен, сізге қоршаған орта әсер етеді.Міне, психологияның бұзылуының бірден-бір себебі осы.

Ал мінезіңізді қалай жөндеуге болады? 

  • Ең бастысы сабырлы болу.Кез келген затқа ашуланбау.Өз-өзіңді ұстау.Көбінесе ашуға бой алдырып , көрінген затқа тез шамданып шығатын адамдардың мінездерін қалыпқа келтіру өте қиынға соғары анық.
  • Екінші, Псхологтың көмегіне жүгіну бүгінгі кезде өте жақсы нәтежие береді.Бұл да бір дерт теп айтуға болады.

Құрметті,достар!Әркім өзі үшін өмір сүреді.Сіздердің мінездеріңіз ешкімге де қажет емес.Сол себепті сабырлы болайық!