Қолданысқа ие әлеуметтік желі...

Қолданысқа ие әлеуметтік желі...
жеке
блог

Бүгінгі таңда  саны көп, сапасы жоқ әлеуметтік желілер саны күннен күнге көбейіп келеді.Оны пайдаланушылар жалпы еңбектеген баладан еңкейген қартқа дейін қызығына кіріп,тәуелді болып қалған.Шынымен, ұялы телефон ауруына шалдыққанымыз  өзімізге белгілі ғой.Бірақ соны мойындамаймыз!
 
Осы әлеуметтік желелердің ішінде ең көп қолданысқи иесі ол Instagram . Жасы да , егдесі де пайдаланатын бұл желінің ерекшелігі неде?Қалай ойлайсыз?

  •  Әр адам әр түрлі мақсатта пайдаланады.Біреулер сурет көру үшін, біреу өзін-өзі көрсету үшін, ал біреу құр уақытын өткізу үшін.Міне бар уақытта алатын Инстаграм желісінің ерекшеліктері өте көп. Күнделікті өмірді, айналада не болып жатқанын , жарнамаларды бәрін осы бір әлеуметтік желіден көріп отырады.
  • Бұл желі 2010 жылдың 6 қазанында пайда болған деседі.1 секундтың ішінде 58 сурет жүктеп үлгеретін ыңғайлы әрі қолданысқа ие әлеуметтік желінің ерекшелігі осы.
  • Әрине, суретпен видео жүктеуге арналған бағдарлама екен деп кез келген дүниелерді халық назарына ұсынатындар көбейіп барады.Жыртық шалбармен, еріндерін шошайтып, қысқа көйлек киіп,қазақша көйлекпен реп айтып, ар- ұяттарын былай қойып  жүрген қолданушыларымыз да жетіп артылады.Қазақтығымызды сақтап қалайықшы ҚАЗАҚТАР!Қазақ деген атымыз бар емеспе!