Жетістікке жету жолдары

Жетістікке жету жолдары
жеке
блог

Арман-Мақсат-Əрекет-Жетістік!

Бұл менің өмірлік қағидам! Құрметті,  достар! 

Арман- адастырмайды.Жетістікке жету жолында ең бастысы осы сөзге сену қажет.Армансыз адам болмайды.Сіздің ойыңыздағы,қиялыңыздаңы армандар өте көп.Бірақ,сіз сол армандарды орындалмайды деп ойлайсыз иа? Жооқ сіз қателесесіз!Армандар əрқашан  орындалады.Бірақ ең алдымен сол арманға жеті үшін МАҚСАТ қоя білуіміз қажет.

Көпшілігі тіпті МАҚСАТТЫҢ не екенін де білмей жатады.Ол өзі үшін,  болашағы үшін үлкен қателік.Біз қазіргі күннен бастап болашаққа деген мақсатымыз айқын болуы керек.Міне , армандарыңыздың орындалмай жүргені де осыдан.Енді қараңыз, сіз бір қойын кітапша (блакнот) бастаңыз. Соған күнделікті алда істеу керек дүниелеріңізді жазып отырыңыз, және жай жазып қоя салмай,  соған жету мақсатында талмай əрекет етіңіз. Жазып қойған мақаттарыңыздың орындалғандарының  белгілеп отырыңыз.

Міне, көріп тұрғандарыңыздай бəрі еңбекке тіреледі.Өз армандарыңыздың орындалуы үшін сол мақсатқа жету үшін , əрекет ету керек.Қарап тұрсақ ол да қиын нəрсе емес.Бар болғаны өз армандарыңызды орындау.

Ең соңында жетістікке жетесіз. Осы істің жемісін жейсіз.Армандарыңыз орындалады.Ең бастысы соған сену!