Ағылшын тілі жайлы қызықты 20 факт:

Ағылшын тілі жайлы қызықты 20 факт:
жеке
блог

Ағылшын тілі жайлы қызықты 20 факт:

1. Ағылшын тілінде қатарынан 8 тура бірдей сөзден тұрып,ешқандай тыныс белгісі қойылмайтын сөйлем бар: Buffalo buffalo Buffalo buffalo buffalo buffalo Buffalo buffalo. Бұл сөйлемді былай аударуға болады: «Баффалодағы бизондар Баффалодағы басқа бизондардан қорқып,Баффлаодағы тағы басқа бизондарды қорқытады.

2. Ағылшын тіліндегі slave (құл) сөзі славян xалқына тікелей қатысты:бұрынғы заманда герман тайпалары славян ұлтының өкілдерін римдіктерге құлдыққа сатқан.

3. Ағылшын тіліндегі ең қысқа сөйлем 3 әріптен тұрады: I am.

4. Ал ең қысқа көп мағыналы сөз екі әріптен: – “Go”.

5.Pneumonoultramicroscopicsilicovolcanoconiosis – Бұл ағылшын тіліндегі ең ұзын сөз.Тыныс алу жолдарының ауруларының бірін медицинада осылай атайды.

6. Ағылшын тіліндегі «set» сөзі лексикалық мағынасының көптігі бойынша рекордсмен болып табылады:оның етістік ретінде жалпы 44 мағынасы,зат есім ретінде 17 ал сын есім ретінде 7 мағынасы бар.

7. Ағылшын тілінде ешқандай рифма,ұйқас табылмайтын 4 сөз бар: month, orange, silver, purple.

8. «Almost» — сөзі ағылшын тіліндегі әріптердің алвафиттік ретімен тұрған ең ұзын сөз.

9. Ағылшын тіліндегі«queue» - сөзінің соңғы екі әріпін алып тастап оқысаңыз да айтылуы өзгермейтін жалғыз сөз.

10. Ағылшын тілі біз ойлағандай әлем бойынша бірінші орында тұрған тіл емес!Тізім бойынша алтын жүлделі орында-қытай тілі,күміс жүлделі-испан тілі,ал ағылшын тіліне жәй ғана қола жүлде тиесілі..

11. Ағылшын тіліндегі барлық континенттердің атауы,қай әріптен басталса,сол әріптен аяқталады.

12. Ағылшын тілі әлем ойлағандай-ақ кедей тіл емес!Ғалымдардыі есептеуі бойынша ағылшын тілі ең бай тіл болып есептеледі.Оның сөздік қорына 800 000 шақты сөз тиесілі.

13. Американың елбасы Бенджамин Франклин "мас" сөзіне 200ден астам синоним жинақтады (ағылш.drunk)олардың қатарына как «cherry-merry», «nimptopsical» и«soaked» сияқты "шедевр" сөздер кіреді.

14. «typewriter» — сөзі пернетақтаның үстінгі бір қатарындағы ғана әріптермен терілетін ең ұзақ сөз болып табылады.

15. “E” – әріпі ағылшын тіліндегі ең жиі кездесетін әріп.

16."rhythms"сөзі дауысты дыбыссыз құралған ағылшын тіліндегі ең ұзақ сөз

17. i әріпінің үстіндегі нүкте “tittle”деп аталады («тамшы»).

18. Ғаламтор желісіндегі ақпараттың 70% ағылшын тілінде жазылған.

19. АҚШтағы Иллинойс штатында ағылшын тілінде сөйлеу заңмен қудаланады.Ресми түрде қабылданған тіл "американ"тілі болып саналады.

20. Сіз бұл мақаланы оқып отырған кезде әлем бойынша 700 миллион адам ағылшын тілін үйреніп жатыр.