Мақсат-арманға жету жолындағы алғашқы баспалдақ.

Мақсат-арманға жету жолындағы алғашқы баспалдақ.
жеке
блог

  Кез-келген пенденің арманы мен алға қойған мақсаты болады.Мәселен, сіз болашақта әнші болғыңыз келеді."Мен әнші болғым келеді"-бұл арман.Ал "Мен әнші боламын"-бұл мақсат.Яғни "мен қалаймын","мен болғым келеді" деген сөз тіркесін "мен боламын" деп өзгерту арқылы арманды мақсатқа айналдырамыз.Өз арманыңызды осылайша мақсатқа келтіріп алыңыз.Қарапайым ғана бір сөз тіркесін өзгерту арқылы қайратыңыздың ұштала түскенін сезінесіз.

  Арманыңызды мақсатқа айналдырып болған соң,оны қалай жүзеге асырамын деп ойлайсыз?Егер мақсатыңыз үлкен болса, оны бірнеше бөліктерге бөліңіз.Әр бөлікке жоспар құрып, оған нақты уақыт белгілеңіз.

  Мақсатыңызды міндетті түрде жазыңыз.Себебі, ойлаған нәрсеңіздің "іске асу" деген қасиеті болады.

  Мақсатқа жету үшін, ең бастысы оны шын ниетіңізбен қалау керек.Бірақ жәй ғана қалау жеткіліксіз, мақсатқа бағытталған іс-әрекеттің болуы шарт.Мақсатыңызға бір қадам болсын жеткізетін мүмкіндіктерді пайдаланыңыз.Және ешқашан қол қусырып отырмаңыз.

  Алдыңыздан қиындық күтіп алғанда,бірден ойыңызға кері шегіну келеді,алайда оны ойыңыздан шығарып тастаңыз."Үй салып жатқан құрылысшы күннің шығылысқан сәулесінен еш нәрсе көрмей, көзі шағылысып "мен бұл үйді салып бітіре алмаймын" - деп, жұмысын бел ортасынан тастап кете береді.Бірақ ,ақиқатында, тек он шақты кірпішті қалау қалғанын байқамайды,сөйтіп мақсатына жетуге бір қадам қалғанда кері шегінеді".Осы секілді алдыңыздан кезіккен кішкене де болсын қиындыққа құлай бермеңіз.

  Бір әрекеттен жолыңыз болмады ма-мойымаңыз,керісінше әрекетті өзгертіңіз.Егер қателесіп жатсаңыз,өкінбеңіз,өйткені қателік-белгілі бір әрекеттің бар екенін көрсетеді және ол сізді әлсіретпейді,қайта күш-жігеріңізді арттыра түседі.

  Алдына нақты мақсат қойған адам, міндетті түрде оған жетеді.Сіз де бар жан-тәніңізбен қалаған армандарыңызды мақсатқа айналдырып, үздіксіз қадамдар жасаңыз, күресіңіз, жасымаңыз, ерте ме,кеше пе мақсатыңызға жетеріңіз анық!..