Фота фота фоталар-неше түрлі фота бар.

Фота фота фоталар-неше түрлі фота бар.
жеке
блог

Суретке түспейтіндер оқымаса болады-бірақ түспейтін адам жоқ деп ойлаймын.

Ал енді тақырыпқа келсек.

Сурет дегенде ойымызға - қызықты сәттерден естелік қалдыру ойымызға келеді. Ия ол жақсы бірақ әрбір сурет ол бір тарих екенін ұмытпайық. Instagram әлеуметтік желісіне кіріп қалсаң қаншама фоталардын көріп не деріңді білмей қаласың мысалы: жыртық шалбар киіп, құйрығын көрсетіп, ашық шашық киініп, бетіне бет қосып, мақтанып, түсетін қазақ қыздары жетіп артылады. Түсінбей қаласың кейде ЛАИК деген бәленің осындай мықты күші бар екенін көріп, ойлап қойам сол лаикқа лайықты болса боладығой деп.

Жарайды кәзір жастық шағында олай фотаға түсіп көп лаик жинайтын шығар бірақ жастық шақ өтіп ата ана атанған кезде көп таяқ жейді. Ертен бала шағасы мама жас кезіңіздегі фоталарды көрейін дегенде қандай сурет көрсетеді соны ойлау керек. Бәрім ата анамыздың жас кезін суреттерден көріп, мен әкеме мен анама ұқсайды екем деп өстік. Ертең бізде бала шағалы болған кезде балаларымызға қандай сурет көрсетеміз соны қәзірден ойлайық.

Қыздар олай суретке түсіп ешкімге жақпайсыңдар тек - жаман ойдағы жігіттерден басқа. Бәріне топырақ шашпаймын.

Бір сурет бір тарих соны ұмытпайық.