Суретіне қарап жылап аламын...

Суретіне қарап жылап аламын...
жеке
блог

                                                  Суретіне қарап жылап аламын...

Қараша айының екінші жұлдызы. Мектебімізде күзгі балл болмақшы еді. Балл ойдағыдай өтті. Сыныбымыз бас жүлде женіп алды. Соған орай мектепте дискотека өткізетін болдық. Сыныбымыздың барлық достарын шақырдық. Дискотекада мен таныйтын адамдардан гөрі танымайтындар көп болды, бірақ барімен де танысып үлгерген едім. Билеп жатқанымда алдыма бір бала келіп тұрып алған болатын. Маған бирнеше уақыт қарап тұрып атым-Даурен деген болатын. Дауренмен содан кейін дискотека біткенше билеген едім. Бірақ оны мулдем танымайтынмын. Бұрын көрген емеспін.Дискотека біткен соң мектептің алдында Дауренді көрдім,барлығы үйлеріңе тарамай бірнеше уақыт әнгімелесіп тұрды. Кейін үйлерімізге тарағанда қасымдағы дос қызыма оны унатып қалғанымды айттым. Дауренді қайта көргім келе берді. Өкінішке орай ол агентте отырмайды екен.Оны дискотекадан кейін көрген емеспін. Ойымнан бір шыққан жоқ, ол тіпті менің атымды да білмейді. Оны қайта кездестірермін деген ойме н жүрдім. 28.12.2012 мектепте жаңа жылға орай дискотека болды. Дискотека басталғаннан Дауренді іздеп, күтіп жүрдім. Бірде құрбым қасыма жақындап әне Даурен келді деген болатын. Қуаныштан оған жүгіріп бардым, бірақ жанына барған жоқпын. Билеп жатқанымда жаныма келіп құшақтап алған болатын.Екеуміз тағы да дискотека біткенге дейін биледік. Балдар арасынан Ержан деген керемет жан дсым болатын, ол Дауреннің жақын досы болып шықты, ол туралы сұрасам көп ештене айтпайтын тек оның 1992 жылы туылғанын айткан және маған оның шылым шегіп, арақ ішетінін де а йткан еді. Әрине көніл күйім түсіп кеткен болатын. Ол менен 5 жас улкен болатын, бірақ онысына қатты мән берген жоқ едім. Дауренге күн өткен сайын сырттай ғашық болып жүрдім. Ол тұратын домда менің әжем тұратын,әжемнің үйіне күнде баратын болдым, бірақ оны бір-екірет сыртынан көргенмін. Қаңтар айында оны күнде көретін болдым. Бірде құрбыма Дауренді суйетінімді жеткізіп баршы деген болатынмын. Құрбым бәрін ойдағыдай орындады. Подездь алдында отырғанымда жаныма келіп мені күт деген болатын. Даурен күнде мектепке келетін, бірақ екеуміз сойлеспейтін едік, оның жанына бара алмайтынмын.Қаңтар айының 26-сы мектепке келе жатқанымда мектеп алдында Даурен дос балдарымен тұрғаның көрдім.Ол балдарды мен бала кезімнен жақсы таныйтынмын.Мектепке кіріп кеттім мен 30 минутқа ертен келген едім.Терезеден Дауренге қарап отырдым.Ол мектепке кірген болатын мен оны кездестірдім,ол маған жай ғана *калайсын?* деген болатын. Сосын құрбыма барып сол күні озінің 3 жылға Алматыға кететінің,мектепке достарымен қощтасуға келгенін айтыпты.Ол мектептен шығып кеткенсон құрбым маған оның кетіп бара жатқаның айтты.Артынан жүгіріп едім үлгермей қалдым.Бірақ мектеп ішінде оның жақын досың көрген болатынмын,ол ұялы телефонмен *Дауренге айтшы мектепке қайта келсін мен қазі р 3 минуттан шығамын* деген болатын.Қоңырау соғылды сабақ басталды барлығы сыныптарына кіріп кеткен болатын. Біз 3-ші қабатта оқыйтынбыз,1-ші қабатқа құрбым екеуміз жүгірдік.Алдымнан сыныптасым шығып мені ұстап қалған болатын,жүгіріп мектептен шыққанымда ол көлікке отырғанын көрдім,артымнан мұғалім шығып ұрысқан болатын.Даурен менің атымды естімеген болатын,тек кличка дейма сонымды білетін. Ол орыс тілінде өте жақсы сойлей алатын,барлығы Дауренмен орысша сөйлесетін. Тағдырым осылай Дауренге сүйетінімді айта алмай қалдым. Бірақ мен 3 жыл оны күтуді жөн көрдім,суретіне қарап жылап аламын.