Сериалға тəуелділік...

Сериалға тəуелділік...
жеке
блог

Кино өнері-өнердің бір саласы,кинематографияның техникалық негізде қалыптасқан көркем шығармашылық түрі.

Кино негізінен 4 салаға бөлінеді: көркем фильм,деректі,мультипликациялық және ғылыми- көпшілік кино.Бүгінгі таңда қазақ киносының дәрежесі жоғарылап келеді.Күн өткен сайын түрлі -түрлі,қызықты сериалдар мен кинолар өмірге келіп жатыр.Атап айтатын болсақ:  "16 Қыз" ,"Қазақ аруы","Жау жүрек мың бала", "Сырғалым" сынды көпшілік көңілінен шығатын ұлттық құндылықтарымыздың жарық көруі біз үшін үлкен қуаныш.

Ал, шет ел киноларын алатын болсақ , əрине,  бірінші орында Үнді ,Корей,Филиппин сынды елдер көш бастап тұр.Қазіргі жастардың да көретіні Корей кинолары,еліктейтіні де сол ұлттың адамдары,киімдері ,тыңдайтындары солардың əуендері .Көрсең бітпейтін, жалғасып шыға беретін басқа елдің кинолары,  жастардың саналарын улап тастайды.Адам не көрсе,  соны істейтіні де белгілі.Ең жаманы- адамңадамның жүйке жүйесіне əсер етеді.

Қазіргі кездегі бітпейтін сериалдың бірі -Ананди.Кішкентай, қаршадай ғана қызды жас кезінде тұрмысқа беріп, өмір қиыншылығын көрді.Өсе келе талай істі бастан кешіркешіреді. Енді оның қызы Нандини басты рөлді сомдап бұл сериал жалғасын тауып келеді.4 жылға созылған саны көп сапасы жоқ бөлімдер,  істеген істері адам жүйкесіне əсер етпей қоюы мүмкін емес.Ал, өзіне көп көрермен жинай білген "F4", "Құлпынай жұпары ","Қыз ақысы" сияқты сериалдардсериалдардың  беретін тəрбиесі де көп емес.Шет елге еліктейміз деп,өз салт-дəстүрімізді естен шығармайық!