Болашақтың жері

Болашақтың жері
жеке
блог

Балаңызды өз арманына жетуге итермелеудің жолын білмейсіз бе? Онда мен сізге Диснейдің жаңа туындысы "Болашақтың жері" киносына апаруға кеңес берер ем. Бұл кино тек ұлдарға ғана емес қыздарға да өте қызықты болатынына сенімдімін. Себебі, дамыған заман әр адамды жоғарғы технологияны меңгеруге итермелейтіні рас. 

Болашақты өзгертеткісі келетін адамдардың әрқашанда қоғамда өз орындары болатыны сөзсіз. Себебі ондай адамдар әлемді құратыны анық. Осындай идеяға толы, армандарына берік адамдарды болашақты өзгертуге арнайы медальон көмегімен "болашақтың жері" деп аталатын паралелль қоғамға шақырту алады. Өз өмірінде әкесінің жұмыссыз қалғанын қаламайтын қыз ерекше қоғам мүшесінің көзіне түседі. Осылай ол бір кездері сол қоғамның үлкен үмітінің бірі болған өнертапқышпен дос болады. Осы кезден қыздың өмірінде үлкен өзгеріс орын алады... 

Киноның түсірілімі Диснейдің әр туындысындай ерекше, салыну технологиясы, құрастырылуы, кейіпкерлерді таңдауы бәрі мінсіз.

Кез-келген адамның, тіпті баланың, бұл қоғамда өз орны бар екенін анық көрсеткен. Бала да әлемнің сақталуына, жерді сақтап қалуға өз үлесін қоса алатынын жеткізге білген. Қоғамды, заманды өзгертетіндер адамдардың өздері. Болашақта жерді сақтау ол өзіміздің қолымызда. Біз өзіміз оны сақтауға талпынбасақ, оны біз үшін біреу аспаннан келіп жасап бермейтінін нақты жеткізген. Кинодан шыққасын тіпті көшеге мусор тастағың келмейді, себебі сен оның жерді, өзіміз өмір сүріп жатқан әлемді ластайтынын білесің. "Менің арманын қандай еді?" деген ойға келесің және мен оған жету үшін не істеп жүрмін деп өзіңе есеп бересің. 

Мүмкін, сіз айтарсыз "фантастика" деп, бірақ ойланыңызшы, сол фантазия болмаса қазіргі сіз қолданып жүрген нәрселер болар ма еді? Мүмкін, болашақта бізде ұшып жүретін пойыздарға қол жеткізерміз, басқа жұлдызға саяхат жасау ауылға барып келумен тең болатын заман туатын шығар а? 

Міне, осы себепті де сіз балаңызға осы фильмді көрсетуге тиіссіз. Әрі балаңыздың арманына жету үшін бар күшін салуға сізде талпынуыңыз керек. Жарқын болашақ бәрімізді алға жетелеуге итермелейді.

Киноға берер бағам 8/10