ЖЫЛАУЫҚ БОЛУЫҢЫЗҒА КИНОНЫҢ ӘСЕРІ БАР МА?

ЖЫЛАУЫҚ БОЛУЫҢЫЗҒА КИНОНЫҢ ӘСЕРІ БАР МА?
жеке
блог

Бұндай нәрсе менде бұған дейін болмаған!мәссаған,бұл жолы көрген киномның ішіне кіріп кеттім.Ағылшын киносы Судьяны көрген болатынмын.Сенбілік күн болған соң біраз демалайын деп көгілдір экран алдына отырдым...Қалай қостым солай өзіне қызықтырған бұл кино юрист туралы.Юрист болғанда қандай өз ісін сүйетін ,ең мықты...Бірақ жастар тілімен айтқанда өзіне көп алады.Ол кінәлі қылмыскерлердің өзін ақтап алады,мейлі ол ұрлықшы,адам өлтірген болсын.Бұл жағынан мамандығының майталманы еді...Бірақ  кейде жасандылықта әшкере болады ғой.Оған сөзбен орақ ору оңай боолды.Себебі қорғауға келгенде фактысы айқын боп  көрінеді...Себебі,сөзінің сенімділігінде!Жылатқан жері мынау болды:Осылай ол өз қызметімен жүргенде аяқ\асты анасы қайтыс болады.Өкініштісі,юрис мырзамыз баяғыдан отбасымен араласпайтын боп шығады.Тек анасы қайтыс болғаннан кейін ғана,ол бауырларымен,әкесін көреді.Жерлеуден кейін ағайындылар аналарынан айырылғандықтары үшін,таң атқанша ішімдік ішеді.Естерін жиған соң,үйлеріне бара жатып,әкелерінің машинасын қызыл ала қан күйінде көреді.Әкелері алдынан шығады.Айтып ауыз жиғанша  полиция келеді де әкесән алып кетеді, адам қаққандығы белгілі болады.Кейін юрис баласы бұған қорғаушың болайын дейді.Әкесі әйтеуір көнеді...сонда да сот оны кінәліпғып көрсетіп төрт жылға түрмеге отырғызады.Ол кезде Юристтің әкесі қатерлі ісікпен ауыратын...Өмір сағатының аздығы бәріне әсер етеді.Бұл аурумен түрмеде төрт жыл қайда отырсын?Соңғы демі жеткен әке,юрист баласының мықты қызметкер екенін айта ана дүниеге аттанады....кино қимылы сүйектен өтіп кетеді!Көріңіздерші,жылап отырып,жадыма жақсы не жаман қайсы бәрін түйдім!