Әнші (байқау)

Әнші (байқау)
жеке
блог

Сәлем, массагеттік оқырман, достар! Байқаудың соңына табан тіреп қалды! Барлық қатысушы жеңістен үмітті! Сол үшінде еңбек етіп, күш салуда! Алдыңғы мақаламда айтқандай шоу бизнестің қызықтарымен бөлісетінімді айтқан болатынмын. Тағы отандық әншілердін қызық дүниелерімен таныс болыңыздар!

 

ӘНШІЛІКТЕН БӨЛЕК КӘСІППЕН АЙНАЛЫСАТЫН ӘНШІЛЕР!?

 

РАМАЗАН СТАМҒАЗИЕВ- кірпіш зауытын ашқан, әнші сауданың қыр-сырын білмегендіктен кәсібі жабылған.

 

ЕРНАР АЙДАР- ғаламтор, документ жайлы өзінің түк білмейтінін, қақпайтынын айтады.

 

Өмірде, өнерде қол ұстасып жүрген ЖАНБОЛАТ пен ЖАЗИРА сауда ісіне келгенде қиналатының айтады. Мысалға, өз көліктерін біреуге беріп сататының айтады.

 

Әнші Шаһизада 7 жыл бойы қаржы саласында жұмыс жасап жатқаның айтады.

 

ҚАЙРАТ НҰРТАС- өзінің киім сататын бутигі мен журналы барын білеміз

 

Әнші БҮРКІТ автокөлік саласын кәсіп ретінде қолданып жүр

 

МузАрт-тың өзінің жеке студиясымен мақтанады.

 

ЖҰЛДЫЗДАРДЫҢ БАЛАЛАРЫ ҚАЙДА ОҚЫЙДЫ!?

 

АЙГҮЛ ИМАНБАЕВАНЫҢ баласы АСЫЛЖАН Америкаға оқуын оқуға барады екен.

 

БАЯН ЕСЕНТАЕВАНЫҢ қызы АЙСАУЛЕ Дубайда оқыйды екен.

 

Әнші ШАҺИЗАДАНЫҢ ұлы Түрік елінде, ал келіні Малазияда шет тілін оқып келген. 

 

МАҚПАЛ ЖҮНІСОВА қызы МЕРЕЙДІ Лондонға жіберіп тұрады екен, жаз айында Мерейді Америкаға жіберуі ойда бар екен!

 

ҚҰДАЙБЕРГЕН БЕКІШ Құдай берген баласын Қытайға оқуға жіберген.

 

Ендігі кезек менің сүйікті әншім және тобыма кезек берейік!

 

БИБІГҮЛ ТӨЛЕГЕНОВА- маған ұнаған әні "Гауһартас"

 

МӨЛДІР ӘУЕЛБЕКОВА- маған ұнайтын әні "Шіркін-ай"

 

Алдаспан тобы- патриоттық тұрғыда "Қазақстан" әні ұнады!

 

СЕРІК ИБРАГИМОВ- пысық жеңгелерді әнмен өрнектеген "Пысық жеңгелер-ай" әні қатты ұнады.

 

НҰРЖАН КЕРМЕНБАЕВ- елін, жерін, өзін өлеңмен сезіндірген "Қазақтың баласы" әні ұнады.

 

Міне, оқырман маған ұнайтын 10 әншімен таныс болдыңыздар! Өзімеде қызық болды! Әсіресе шоу бизнес қызықтарын зерттеу!  

 

Оқырман сізге сауал:

1) Өзіңіге ұнайтын 5 әнші?

2)Егер жұлдыз болсаңыз баланызды қай қалада оқытар едіңіз!? Жауап күтетін боламын!

 

P.S:Оқырмын лайқ болсақ лайқ басып, пікір қалдырсаңыздар, себебі сіздің ойыңыз мен үшін маңызды!