Әлемдегі танымал мұражайлар

Әлемдегі танымал мұражайлар
жеке
блог

Әр мемлекеттің өз мәдениетін, салт-дәстүрін, тарихын жәдігерлер арқылы танытатын мұражайы болады. Сіздерге дүние жүзі елдерінің ішінен әйгілі мұражайлар тізбегін ұсынамыз.


 

  1. 1.     Лувр – Париждегі 350 мың экспонат бар алып мұражай. Жылына 8,5 млн адам мұражайды көруге келеді. Леонардо да Винчидің әйгілі «Джокондасы» осы мұражайда. Луврды аралауға 3 апта уақыт керек. 

 

  

 


 

 2.     Британдық мұражай (British Museum) – Лондон қаласындағы орналасқан. 6га жер көлемін алып жатыр. Жылына 5,2 млн туристер мен жерілікті тұрғындар кіреді. 66 мың экспонат бар. Розетт тасы (Осы арқылы  египеттегі иреглифтер оқылды)

 

 

  1. 3.     Ватикан мұражайы – Италиядағы ең ірі орталықтың бірі. Жылына 4.5 млн адам келеді.   

 

 


 

 4.     Метрополитен – АҚШ, Нью-Йорктегі мұражай. 2 млн-нан аса экспонат бар.

 

  

 

 

 

 

 5.     Прадо ұлттық мұражайы – Мадридте орналасқан. 8000 мыңнан аса эскпонат бар. Мұражай әйгілі картиналармен белгілі. Мұнда Гойидің «Маха», Бохсаның «Сад наслаждений» туындылары орналасқан.

  

 

 

 

 

 

 6.    Каир мұражайы – Египетте орналасқан. Ежелгі Египеттегі 120мың данадан аса алып тасмүсіндердің топтамасын жинақтаған танымал мұражайлардың бірі. 

 

 

    Ех... Біздің Қазақстандық мұражайлар да осындай деңгейде болса ғой!!! 

 

 http://topmary.com/top/art/museums.html