Кешкі ой. 16-Желтоқсан ең ұлы мереке, Қашырмаңдар бұл күні береке...

Кешкі ой.  16-Желтоқсан ең ұлы мереке, Қашырмаңдар бұл күні береке...
жеке
блог

Кешкі ой.

16-Желтоқсан ең ұлы мереке,

Қашырмаңдар бұл күні береке... 

16-Желтоқсан Қазақстан халқы үшін ең бір бағалыда ұлы күндердің бірі. Бұл күн қаншама жылдар бойы өзге елдің қол астында жатып өз елі мен өз жері болуды ешкімге тәуелді болмай өз алдына тәуелсіз мемлекетке айналуды арман еткен Қазақстан өз тәуелсіздігін алған тарихи күн.Бұл күн оңай келген жоқ немесе бір кездейсоқ беріле қойған жоқ екенін есті әр бір адам білетіні сөзсіз.16-желтоқсан ызғары деп бекер ақ айтылмаған.Қаншама қазақтың қара көз қыздары мен ұлдары қазақ елі үшін алаңға шығып жаннын қиды ұлт тағдырымен болашағы үшін бастарын өлімге тікті.Арыстандай аптал қазақ жігітерінің намысы мен жігерлігі қайтпас қайсар қара көз қазақ қыздарының  Отанға ұлтқа деген жан ашырлығы мен махаббатты қандай қуатты да күшті болғанын сол бір күндер баршаға көрсетті.Кеңестік үкімет қаншама әскерімен күш көрсетіп көтерілісті басуға тырыса да  қазақ ұл қыздарының жігер намысына қазақ деп соқан жүректерінің қаһарына  төттеп бере алмағаны анық.Намыс пен жігердің Отанға деген махаббаттың күштілігі сол жылдарда тайға таңба басқандай анық көрініп-ақ тұр.Қазақ жастарын кеңестік үкімет желтоқсан оқиғасында қалай азаптағанын қазіргі әрбір қазақ білері белгілі.Тәуелсіздік біздің ең бағалы байлығымыз ата-бабалардың қаншама жылдық арманы мен мақсатты.Алланың қалаумен бұл күнге де жеттік және еліміз әлем танырлық алпауыт елге айналды.Тәуелсіздікті бізге сыйлаған желтоқсан құрбандарына алғысымыз шексіз «Ер есімі ел есінде» әрбір ерлік көрсеткен батырлармыз біздің мәңгі есімізде қалады.Алла тағала өз мейрімі мен шапағатына бөлесін.

Желтоқсан оқиғасы әрбір қазақтың мәңгі есінде екені анық оның қалай болғанын қандай жағдайлар орын алғаны баршамызға мәлім мен ол тақырыпқа тоқталмағанды дұрыс санадым.Мен тек бүгін желтоқсан құрбандарын дұрыс еске алып жүрміз бе? Тек соны жазғым келген болатын мен үшін өтте маңызды ой болып жүр...

Сондықтанда бұл әңгіменің тақырыбын «16-Желтоқсан ең ұлы мереке,Қашырмаңдар бұл күні береке» деп қойдым. 

Қазіргі кезде өткен күнгі батырлар мен ұлылар еске алынбай тіпті елеусіз қалып бара жатқандай әрине мұны заманмен уақыт көшкіні деп ойлармыз.Ал менің ойымша бәрі де өзімізге байланысты секілді өтіп бара жатқан уақыт болғанымен өмір сүріп жатқан сол адамдар емеспе?Жалындаған жас ұрпаққа дұрыс тәрбие мен дұрыс бағыт бағдар беріп ата-баба тәлімін бойына сіңірсек ештеңеде ұмыт болмас еді.Менің ойыма маза бермей жүрген сұрақ біз осы неге Қазақ халқына  ең қымбат болған тәуелсіздік күннін дұрыс өз дәрежесінде өткізіп сол күнгі батырларды еске ала-алмай жүрміз.

Тойланып жүр тойланбай қалды деп өкпе наз айтып отырғаным жоқ .Менің ойымша бұл күні тек концертік бағдарлама беріп түрлі шаралар беріп қана қоймай Қазақстан болашағы үшін жанын қиған батырларға құрбандық шалынып барша қазақ елі Құран бағыштап дұға жасағанын жөн санаймын.Даңғырлаған әндер болмашы іс шаралар түкке тұрғысыз дүние секілді бұл күн үшін.Біле білсек бұл күні қаншама адамның жаны қиылды қаншама адам абақтыға қамалды қаншама ата-ана баласынан айырылып қаншама бала әке -анадан айырылды  қазақ даласы зар жылады бұның бәрі кім үшін әрине Қазақстан болашағы үшін біз үшін болды...

Біз осындай тәуелсіз күнге жеттіп алаңсыз өмір сүріп алпауыт елдермен терезесі тең мемлекетке айналуымыз да әуелі Алла ондан киін осы желтоқсан батырларының арқасында екені даусыз.Ал бүгін осындай бейбіт заманда тұғыры биік еліміз барда неге осы батырларды еске алып құрбандық шалып Құран бағыштап зират жасамасқа.Менің кейде қатты жылағымда келеді 16-желтоқсан мереке деп кей адамдар бас қосып ішімдік ішіп тілектер айтып өзінше бір той думан сауық құрып жатқанын көріп.Бұл күнді сондай жеңіл мереке деп ойлайма сонда кей адамдар түсіне алмай қатты көңілім қалып жүр.Менің арманым 16-желтоқсан күні барша Мешітермізде құрбандық шалынып желтоқсан құрбандарына Құран бағышталса деймін.Батырлар өз дәрежесінде еске алну қажет біз оларға мәңгілік қарыздармыз осы күніміз үшінде болашақ үшінде. 

Қазақ азаматары өттініш бұл күнді дұрыс өткізейікші бұл күн ең қымбат күніміз.Соғы кездері осы 16-желтоқсан күні неше түрлі ел ішінде дүрбелең сөздер мен істер көбейді менің ойымша бұл дұрыс емес.Тарих қайталанбайды ол кез басқа бұл кез мүлде  басқа.Берекелі бірлікті ел ішінің берекесін қашырмайықшы  өзі бір ғана күн емеспе.Бұл күні дұға жасап желтоқсан құрбандарын өз дәрежесінде құрметпен еске алайықшы.Бұл күн бір жеңіл мереке емес өтте маңызды тарихи күн.

Барша қазақ елін тәуелсіздік күнімен шын жүректен құттықтаймын еліміз аман жұртымыз тыныш болсын асанымыз ашық болшағымыз жарқын болсын.Әр отбасыға бірлік пен береке ынтымақ тілеймін аман болыңыздар.Қазақ елі жасасын көк байрағмыз көкте мәіңгі желбіресін.Алла баршамызға жар болсын!!!

Менің айтпақ ойым осы болатын уақытарыңызды алсам кешіріңздер!!!