Түрік телевизиясы шарықтауда

Түрік телевизиясы шарықтауда
жеке
блог

    Әр елдің кез-келген салада өзіне ғана тән ерекшеліктері болары рас. Телевизия саласында да әр мемлекетті жекелей қарастырар болсақ, бұл нәрсеге тағы да көз жеткізкімізге болады. Осы тұрғыда көрші орналасқан бауыр мемлекет Түркияның телевизиясына бірге саяхат жасап көрейік. 

   Ең алдымен, басқа елдерден бөліп тұратын ерекшеліктеріне тоқталар болсақ:

•Телевизиялық хабарлар аз, қоғамдық ортадан, көшеден алынатын сауалнамалар көп, соларға сәйкес жауап беретін саясаткерлер, органдар, мемлекеттік қызметкерлер студия қонақтары болып келеді;
•Ақылы бағдарламалар көп, бірақ қызықты бағдарламаларды тегін жасайды. Ал бағдарламалар 45 минут, не 1 сағаттан ұзақ болмайды;
•Спутник арқылы тарату қиын, сонымен қатар техника қымбат, жаңалау керек, сондықтан тікелей эфирден гөрі монтаждалған бағдарламалар жиі болады.
•Спорт шараларын тікелей көрсету үшін алдымен сатып алады;
•Телерадиода негізгі бағдарламаларды баспада жұмыс жасап көрген, тәжірибелі, білікті журналистер жүргізеді, ал ойын-сауық, шоу бағдарламаларды кәсіби емес тележүргізушілер жүргізеді. Сондықтан, журналистерге қарағанда тележүргізушілерді жұмыстан шығарып жіберу оңай.
•Радиодағы проблема – авторлық құқық. Авторлық құқықты сақтамай, рұқсатынсыз берені үшін бір радиожурналист сотталған. Ән берілу үшін алдын ала ақшасы авторға төленуі керек;
•Мемлекеттен қаржы болмағандықтан теле-радиоларда кез-келген адам қожайын.
Дегенмен, қазіргі таңда киноиндустриясының үздігінде жүрген арналар үлкен мүмкіншіліктерге ие. Бұл тұрғыда "A tv" арнасын айтпай өтпесек болмас.
•Таратылу аймағы:  Түркия
•Уақыты:  24 сағат
•Таратылу тілі: түрік
•Басқару орталығы|:БешикташСтамбул
•Форматы: 16:9 576i (SDTV)
1080i (HDTV)
•Таратылып бастаған уақыты  1993 жылы 9-қыркүйектен
•Аудиториясы 6,711 % (тамыз, 2015)[1]
•Құрушы: Динч Бильгин
•Иесі: Turkuvaz Medya Grubu
•Тусыстас арналар :atv Avrupa
a Haber
a Spor 
minikaGO
minikaÇOCUK
•Сайты: atv.com.tr
   1992 жылы түрік кәсіпкерлері — Эролом Аксой және  Халдуном Симавимен құрылған "Show tv" арнасы да көрермен көзайымына айналып отыр. Қарамағына қазіргі таңда Show Plus, Show Max и Show Turk сияқты арналар қарайды.Бүгінде тек түркі әлемінің ғана емес, дүниежүзінің шоу-бизнес жауһарларымен тікелей байланыс жасап отырған арна.
 
•Star TV — 1989 жылы наурыздың 1-де Стамбулда құрылған. «Starsan Star’dasın»
•Түркиядағы ең алғашқы тәуелсіз арна. 2011 жылдың 17-ақпанынан бастап Doğuş медиахолдингіне қарайды. Түркиядағы ең ірі кино өндіретін арна.  Тургут Озалдың ұлы  Ахметом Озал және кәсіпкер Джем «Star Magic Box» деп компания ретінде құрған.
2011 жылдың 17-қазанынан бастап арна  Doğuş Medya Grubu холдингіне $327 млн сатылған.
Құрылған уақытынан бастап әртүрлі деңгейдегі 700-ге жуық марапаттың иесі атанған "NTV" арнасы қазіргі таңда Reuters, ENEX, APTN, BBC сияқты атақты агенттіктермен байланыс жасайды.
 
•NTV
•Елі Түркия
•Таратылу уақыты: 24 сағат
•Таратылу тілі:түрік
•Арна тематикамы: жаңалықтар
•Таратыла бастаған уақыты 1996 жылдан
•Сайтыntv.com.tr
•Арна 1996 жылы |Стамбулда құрылған. 2000 жылдан бастап MSNBC-мен бірге қызмет атқарады. Эфир уақытының басым бөлігі жаңалықтар, футбол матчтары ( футболдан Испания чемпионаты және  NBA ).