Әке деген кім?

Әке деген кім?
жеке
блог

бүгін менің асқар тау әкемнің ттуылған күні. Және осы мақаланы әкеме арнағым келеді. Әкетай! мен бұл сөзді өте қатты жақсы көремін және шынымен бағалаймын. Әке деген сөздің құны өте жоғары. бірде мен балалар үйіне барған едім. сонда маған Дамир едімді бала келіп "әпке сіздің әкенің бар ма?" деп сұрады. ештене ойламадым. "Ия, менің әкем бар " дедім. жас сәбидің көздері жасқа толды. "балақай не болды ?" деп сұрадым. сонда балақай " қандай бақыттысыз,әпке, сізге қатты қызығамын" - деді " әкенің тапсырма көп бергенде ашуланасыз ба? тамақ көп жасаймын деп шағымданасыз ба?" деп кулді, "ия. болып тұрады " дедім "мен өмірімде тым болмаса бір рет әке деп айтқым келеді. менен бақытты адам болмас еді. менің бір өтінішімді орындай аласыз ба? кей-кейде әкеңіздің айтқанын орындағыңыз келмей ерінген кездерде мені есіңізге алыңызшы. осы Дамир деген бала осы әкенің айтқан жұмыстарын істегісі келеді, осы баққытты сезінгісі келеді гой деп, сол жұмысты мен әкеме орындап жатыр деп, мен ушин орынлаңызшы, кей-кейде Дамир әкесәне еркелегендей болсын деп мен ушин әкеңізге еркелеңізші. Осы Дамир әке деп айта алмадығой. айтқандай болсыншы деп менің орныма әке деп айтып беріңізші. Сіздер әкелеріңізге айтсаңыздар шын жүректен шығады гой, менде шынымен әке дегенде" болайын " деп жылап бұрылып кетіп қалды. ұзақ жыладым. сезіндім. ЖАМАҒАТ, әке деген сөзді қадірлейік. оны айта алмай жүрген адамдар да баргой. Әкенің жақындығы жездедей-ак дегенге шынымды айтсам келіспеймін. олар да біз үшін уайымдайды. біз ушин енбек етеді. қыз бала о дуниеге өзімен бірге 2 адамды алып кетеді екен. Әкесін,Ағасын қзімен бірге алып кетеді екен. егер жақындарыңыз жәннәтка барсын десеңіздер дұрыс жүріп, дұрыс тұрайық, бір біздер үшін каншама адам жауапты. менің деген махаббатым шексіз. Әке деген сөздің қадірін түсініңіздер!!!