Қараңғы жерге түскен сәуле нұры

Қараңғы жерге түскен сәуле нұры
жеке
блог
21 ғасырда әлеуметтік желілер адам өмірінің өшпес бөлігі бөлігі болып табылады.Олар дәстүрлі БАҚ(бұқаралық ақпарат құралдары) көздерін шығарып жіберді.Дәстурлі БАҚ көздеріне:радио,журналдар,газеттер және т.б.Бірақ,теледидар,интернет,ұялы телефон яғни ,электронды құралдар,адамдарды қызықтырып,өзіне баурап алды.
 
Терең тұңғиық теңіздің түбі сияқты,әлеуметтік желілер адамды тартып,батырып жібереді.Ал әлеуметтік желілер адамға пайдалы ма,зиян ба?Ол үшін бірнеше фактілерді қарастырып көрейік.

Әлеуметтік желілердің пайдасы:
  • Ізденуге көп уақыт кетпейді.Әлеуметтік желілерде өзіне керек адамды,ақпаратты тез тауып алуға болады.
  • Электронды құралдар арқылы қалаған адамымен,қалаған кезде,қалаған жерде сөйлесуге болады.
  • Өзіне ұнайтын сайттардан ақпарат алуға болады.
  • Қалаған бизнесінді әлеуметтік желілер арқылы жарнамаласан болады.
Әлеуметтік желілердің зияны:
  • Уақытынды көп алады.
  • Ұрлықшыларға көптеген пайдалы ақпарат берілуі мүмкін.
  • Тәуелділілік қалыптасып кетеді.
  • Виртуалды әлемде қалып кету қауіптігі.
Осылай,біз әлеуметтік желілердің пайдасы мен зиянын қарастырып шықтық.Ал адам ол жақта қаладыма не шығып кетеді ме,оны өзі шешеді.Ең бастысы,әлеуметтік желілерде күніне 1 сағаттан көп уақыт отыруға болмайды.