Мықты саясаткер болғыңыз келсе...

Мықты саясаткер болғыңыз келсе...
жеке
блог

  Флоренциялық Николо Макиавелли мемлекетті қалай мінсіз басқару керектігін осы үлкен еңбекте жазып қалдырған.Кітап 1532 жылы жарық көгеннің өзінде бүгінгі таңда да өз маңызын жоғалтқан жоқ Мұнда ол көркемдеуіш бірақ іші бос сөздерді пайдаланбай қайта тұтас бір елді қалай дұрыс басқару керектігін айшықтай айқын жазғанын алғы сөзде атап көрсетеді. Кітаптың әрбір тарауында мазмұнына сай мысалдар келтіре отырып оқырманның назарын өзінде ұстайды. Басқа мәселелерге емес, толықтай осы тақырыпқа байланысты жайттар алға тартылып, тақырып мазмұны толықтай ашылған. Сонымен қатар әлем тарихындағы ел басқарушыларының ең нашар қасиеттерін, дұрыс емес басқан қадамдарын алға тартып қана қоймай олардың жағымды жақтарын, яғни дұрыс жасаған қадамдарын үлгі ретінде келтіреді.

  Бұл еңбектегі өзіме ұнаған басты қағида "Государство либо легко завоевать, но трудно управлять, либо трудно завоевать, но легко управлять" яғни аудармасы "Кей Мемлекетті  жаулап алу оңай болады бірақ басқару қиынға соғады, керісінше кейбір мемлекетті жаулау қиынға айналса, басқаруы әлдеқайда жеңіл болады".

  Айта кетейік бүгінгі таңда шығарманы әлемнің ең мықты саясаткерлері қайта-қайта оқиды екен. Сіздер де бір рет оқып шықсаңыздар тағы да оқығыңыз келері анық!Картинки по запросу