Сабаққа қаншалықты уақыт көңіл бөлесіз?

Сабаққа қаншалықты уақыт көңіл бөлесіз?
жеке
блог

      Уақыт деген зымырап өтіп жатыр. Кеше ғана бір-бірімізді білім күнімен құттықтап, жаңа, көк мектеп киімімен оқу жылын бастағандай едік,  міне, 3 тоқсанымыз да аяқталуға жақын. Бір демалып, бір оқып жүргенде оқу жылы да аяқталады. Жаз мезгіліне аяқ басқан соң, қайта сабақ деп жүреміз. Осылай жалғаса береді. Ал біз осы уақытымызды үнемді пайдаланып жүрміз бе?

     Бір күні болмаса да, келесі күні осы сұрақ ойымызға сап етіп түседі. «Осы мен неге сүйікті ісіммен айналысуға үлгермеймін?» немесе «Мен неге Айша секілді сабақты үздік оқып, үйірмелерге қатысып, өз дарынымды ашпаймын?» және т.с.с. Сөйтіп ғаламторды ақтарамыз. Ең бірінші көзімізге тайм менеджмент деген ұғым түседі. Сол жайлы кеңірек ашып оқимыз. «Мынау маған қажет зат екен, ертеңнен бастап уақытты үнемдейінші» дейміз. Ертеңінде бұл ұмытылып кетеді.  Жарайды, ұмытпай-ақ қойсын, бір күн уақытты үнемдейсің, екінші күн естен шығармайсың, үшінші күн де... бәрібірде, бір күні ұмытарың хақ. СОНДА БІЗ ОСЫ ҰҒЫМДЫ ҚАЛАЙ САНАМЫЗҒА СІҢІРІП, ӘДЕТКЕ АЙНАЛДЫРАМЫЗ?

     Сабақ деген керемет!          Өте қиын. Иә, иә, дәл солай, өте қиын. Алайда, іске кірісу керек. УАҚЫТТЫ ҚАЛАЙ ҮНЕМДЕЙМІЗ?

  1. Ерте тұру.  «Хех, бұны бәріміз білеміз.» ...ойыңызға бірінші сол келді ма?) Қызық екенJ. Алайда, сіз демалыс күні әдеттегіден кеш тұрасыз ғой))) Жұмыс күндері оқу үшін тұрасыз, ал демалыс күні өзіңіз үшін тұрыңыз)
  2. Дәәәу қылып, уақыт жайлы немесе оқу жайлы данышпандардың нақыл сөзін жазып, көзге көрінетін жерге іліп қойыңыз. Ары-бері өткен сайын оқисыз, шет жақта жүргенде қайта-қайта есіңізге түсе береді
  3. Егер ұнататын ісіңіз қызықсыз болса, достарыңыздан көмек сұраңыз. Мысалы, сіз таза ауа жұтып, жүгіргіңіз келеді, алайда, уақыт жоқ. Бұл жай ғана сылтау, себебі, ол қызықсыз болып кетеді. Сүйікті ісіңізбен, спортпен айналысқыңыз келсе, қасыңызға өз достарыңызды ерте жүріңіз, олардың сабақ үлгерімін ғана емес, басқа да қырларын білетін боласыз)

        уаӘзірге осы. Айтарым көп, алайда кейінге қалдырайын. Блог қызықты болса лүпілдетіп, пікір қалдыруды ұмытпаңыз, ал қызықсыз болса жазбадан тез шығып кетіңіз. Уақытыңызды үнемдеңіз!