МЫСЫҚТЫҢ КҮНДЕЛІГІ 2.

МЫСЫҚТЫҢ КҮНДЕЛІГІ 2.
жеке
блог
2-ші бөлім.

13-ші күн 
Бүгін үйдің егесі жаңа аяқ киім сатып алды. Дəрет сындыруға өте жақсы сияқты. Таяқ жесем жей берейін бірақ тексеріп көремін. Елесті танығалы бері таяққа үйреніп кеттік қой.

14-ші күн
Тырнақтарым қышып жүр. Елес "егер үйдегі жиһаздарды тырнамаласаң басылады" деп айтты. Сол үшін Күлəштəн оңбай таяқ жедім. Одан қайта үйдің егесінен таяқ жегенім жақсы еді. Мына Күлəш спортик па бірбəле ғой. Елесті тыңдап нем бар еді, какбудта ода менікіндей тырнақ бардай. 

15-ші күн 
Бүгін ішім өтіп жүр. Құмға үлгеріп барып отыруым екіталай. Бүгін көп таяқ жейтін сияқтымын ғой. 

16-шы күн 
Бүгін елес "неменепəле сен үнемі таяқ жей бересің? " дейді. Между прочем мен соның кесірінен таяқ жеп жүрмін. Былай ойланып қарасам менің күндерім таяқ жеумен өтіп жатыр екен ғой. Өзім бөлек шығып кету керек еді басқа пəтер жалдап, бірақ ол үшін тауып жұмыс істеу керек деватсаң иə ;)

17-ші күн 
Азып бара жатқан сияқтымын, көп тамақ жеу керек. Оның үстіне итпен күрескенде салмақтың маңызы зор.

18-ші күн
Бүгін үйдің егесінің əлгі телефон деген нəрсесінен талкинг том дегенді көрдім. Бұл үйде таяқ жейтін жалғыз мен ғана емес екенмін, оныда ұрады екен. Ол сорлыға тағыда бірдемелер айтқызады. Оның орнында болсам əлгі телефонның ішінен қашып кететін едім.

19-шы күн 
Бүгін үйде бір коропка босады. Кейін жатамын  деп жүре бергенмін, кешке білдім қоқысқа лақтырып жібергенін. Сол үшін ұзақ бақырып жыладым, аднакы оларға поқұй сияқты. Елес коробкада тек қаңғыбастар жатады дейді. Онда бүкіл сіріңкелер (спичка) қаңғыбастар, оларда коробкада жатады. 

20-шы күн 
Бүгін жүгіріп ойнап жүр едім мать моя Мурка шаңсорғыш тұр екен анандай жерде. Жүрегім аузыма тығылды. Бұрын осы шаңсорғыш жоқ кезде жақсы еді. 

21-ші күн 
Бүгін үйдің егесі мені ұстап тұрып суретке түсті. Инстаграмға салғанда 13 лайк жинапты. Чисто менің арқамда ғой негізі димда. 

22-ші күн 
Менің сүтім ашып кетіпті. Үйдің егесі өздерінің сүтін қаладиникке салып қояды, менікін неге салмайды ей. Күнде ашып кетіп жүр. Ищо сол сүт таусылғанша сүт құймайды.

23-ші күн
Бүгін "человек невидимка" деген кино көрдік. Біздің үйдегі елесте адамдарға көрінбеді ғой. Мен каканаесть күнде "человек невидимканы" живой сериял қылып көріп жүр екенмін ғой.
 
  Жазба Вконтакте желісіндегі "Ғалымжан мен Сағынтай #ҒМС " https://vk.com/gms_kz сайтынан алынды. Қатты сөкпеңіздер!