ҮЙ ЕЛЕСІНІҢ КҮНДІЛІГІ 5.

ҮЙ ЕЛЕСІНІҢ КҮНДІЛІГІ 5.
жеке
блог

5-ші бөлім .

23-ші қаңтар 
Мысық түнімен аунап, мені теуіп шықты. Азанда түсімде " ұжыс түс көрдім " дейді. 

24-ші қаңтар 
Үйдің егесі айфон сатып алды. Мысық "Айфон онша емес, галакси жақсы" деп қояды. Какбудта ұялы телефон ұстап көргендей. 

25-ші қаңтар 
Бүгін үйдің егесінің тойы болады. Мысық пен ит үйде қалады. 

20:00
Тойханаға бардық. Қонақтардың 90%-ы кешігіп келді. 

21:00 
Мария магдалена чип чип чип. 

21:00 
Билеп билеп шаршап кеттім. Төбелесу керек еді. Қатя керек емес. 

22:00
Бəрі тілек айтты. Маған ешкім сөз бермеді. Мен адамдарға көрінбейтін болғаннан соң шығар. Сондада тамада сыболш. 

23:00 
Қайтайын деп жатырмыз. Мысық пен итке сарқыт алып алдым. 

00:00
Үйге қайтып келдік. Мысық пен итке тойдың бүкіл қызығын айтып бердім. Жақында жаңа үй алатын болдық. 

26-шы қаңтар 
Мысық жаңадан шығатын түрік сериалын күтіп жүрген еді, бүгін ол сериал 14 жасқа толғандарға ғана көрсетілуге болатын біліп ашуланып жүр. Ол əлі 5те. ƏҺƏҺƏҺ. 

27-ші қаңтар
Ит "мен өскенде ғарышкер боламын" дейді. Жындыма дим ей осы.

28-ші қаңтар
Мен, мысық, ит үшеуміз бүгін түнде далада жүріп қайтуға сыртқа шықтық. Мысық "үстімізде киім жоқ, жұрттан ұялып тұрмын" дейді. Жындыма күнде осылай киімсіз жүреді ғой. Көшеде кетіп бара жатқанда алдымыздан қабаған иттер кездесті. Мысық талдың үстіне шығып кетті, ал мен қашып кеттім. Олар біздің итке "бұл біздің район, мұнда енді көрмейтін болайын" деп ескертті. Олар кетіп қалған мысық "өзім сөйлесіп тастайын деведім, талдың үстінде шаруаларым болып қалды" деді. Шамалы жүрген соң мысықтың дəрет сындырғысы келді. Ол өзінің илитный мысық сол үшін далада дəрет сындыруды жөн көрмейтінін айтты. Сол үшін үйге қайтып келдік. 

29-шы қаңтар 
Бүгін мысық пен ит күнделігімді тауып алып, ит оқып беріпті. Мысық маған "менің таяқ жеген жерлерімді күнделігіңнен алып тасташы, авторитетімді төмендетпей жұртқа" деп айтты. Сосын олда күнделік жазамын деп шешті.Тек ол жазу білмейді,сондықтан жазып үйренейін деп жүр. 

5-ші бөлімнің соңы.

Жазба Вконтакте желісіндегі "Ғалымжан мен Сағынтай #ҒМС " https://vk.com/gms_kz сайтынан алынды. Қатты сөкпеңіздер!