"Сағым қуғандар"

"Сағым қуғандар"
жеке
блог

Театр-бізге сахналық өнердің, өмір көріністерінің драмалық,спектакльдық тұрғыда көрсете отырып, адамдарға рухани азық беретін бірден-бір мәдени орталықтардың бірі.... Театр-руxани дүниемізді байытар мүмкіндіктердің бірі әрі бірегейі.Осы опйда,менің кезекті барған қойылымым "Сагым қуғандар" қойылымы.Залға кіргеннен-ақ оның аурасы бірден баурап аларлықтай.Енді спектакль қойылымын қысқаша баяндап өтсем.. Сағым қуғандар..Басты кейіпкерлер: Даурен, Мадина, Сабира жане осы адамдардың ата- анасы..
Ата-ананың тәрбиесін көріп өскеннен бе,әлде кедейшілікте өскеннен бе?! Дегенмен, Даурен ерекше байлыққұмар бала болып өседі..
Әйелі Мадинаны қанша жақсы көргенімен соның бар жағдайын жасау үшин жұмыс жасағанымен, айлап, жылдап жоғалып , кортындысында табыстың нағыз биігіне жетер кезде кедей әйел бала-шағасынан да бас тартады..
Бірақ "Ақша қолдың кірі "дейді емес пе?... Арам жолмен табылған ақша соңында жоқ болып тынады...
Осылайша басты кейіпкеріміз Даурен барынан айырылып, аяғында мүсәпір күйін кешеді...
Бірак жигиттиң бұл қателігін әйелі кешіреді.... Міне қойылым да осылай аяқталады... Бұл жерден қорытындылайтынымыз қандай жағдайда болмасын отбасылық құндылыктарды басты орынға коюымыздың керектігі... Сағым қуып, байлық түбіне жетпеспіз!