ХХI ғасырдың үздік философиялық фильмдері

ХХI ғасырдың үздік философиялық фильмдері
жеке
блог

  

  "Нью- Йорк, Нью- Йорк"

 Фильмнің режиссерін Америкалық Кафка атап кеткен. Өзінің бұл жұмысында ол көптеген өзекті тақырыптарды қозғап, санаға қозғау салып көрерменге ұмытылмастай әсер сыйлайды.

“Отрочество”

Картина 12 жыл бойы түсірілген.  Ричард Линклейтердің бұл картинасынан алатын әсер мен эмоцияларды сөзбен айтып жеткізу мүмкін емес. Оны тек фильмді көрген соң түсінесіздер! Фильм жеке дара кинематаграфиялық туынды болғанымен қоса  оның әрбір көрерменге беретін нәзіктікке толы кадрлары әрдайым жүрек түкпірінен орын алары сөзсіз!

 “Древо жизни”

 Фильмнің қозғайтын мәселелері көп. Соның ішінде өмір, тұлғаның қалыптасуы,  және де әкесі мен баласының бітпейтін проблемалары көрермен назарына ұсынылады. Басты кейіпкердің толғаныстары әлемнің жаңғыруымен яғни өмірге келу мен түрлі апаттар, өлім   парралельді түрде жүргізіледі.

 “Меланхолия”

 Фильм екінші депрессия трилогиясы болып табылады. Сюжет глобалдық апат уақытында ашылады. Жерге қарай Меланхолия атты үлкен ғаламшар жақындап келе жатыр. Бәлкім оның астарында біздің өзіміздің хандамыз немесе күйзелісіміз тұрған шығар?! Бұл жайлы фильмді бастан аяқ қарап,  ойланып көргеніміз абзал!