Ең табысты бизнес түрлері

Ең табысты бизнес түрлері
жеке
блог

Адамзат тарихында ақша пайда болғаннан бері бизнестің неше түрі пайда болды.Әркім өз бизнесі арқылы ақша табады,бірі дүкен ашып алса екінші бірі мейрамхана ашып жатады.Атай берсек бизнес түрі өте көп.Енді ең табысты бизнес түрлеріне тоқталайық.


2.IT-саласы.Әлем байларының алғашқы ондығында тұрған адамдардың 80% ақпараттық техналогия саласының мамандары болып есептеледі.Мысалы:Microsoft,Oracle,Google,Facebook,Apple.Барлығымыз ғаламторды көп пайдаланамыз соны жасаған адамдар біз арқылы ақша табады.


2.Инвестиция-егер сіз инвестор болсаңыз онда көп қаражатқа ие болуыңызға мүмкіндігіңіз бар.Әлемдегі ең бай адамдарының көбі инвесторлар болып келеді.Тіпті әйгілі миллиардер Роберт Киосаки де инвесторларды ең жоғары сатыға қойған.Инвестор болатын адам эканомиканы болжай алатын көріпкел және тәуекелшіл болуы керек.


3.Құрылыс саласы.Нарықта тұрғын үйге сұраныс жоғары,сондықтан құрылыс компанияларының табысы да жақсы.Елімізде үй бағасының қандай екені бәрімізге де мәлім.


Егер адам ойланса кез-келген бизнестен миллиардтаған ақша таба алады,тек нені қай кезде істеу керек екенін және халыққа не керегін білуі керек.Ал сіз қандай бизнес түрін ұсынасыз?

Басқа да мақалалар менің сайтымда.