Сиқырлы сандар

Сиқырлы сандар
жеке
блог

Білем, сенбейcіздер. Мүмкін емес. Шындыққа жанаспайды. Бірақ байқап көруге болады.

Жылдамдатамыз – баяулатамыз.
Мысалы, сіз жұмысқа асығып бара жатырсыз, қырсыққанда автобус кешігіп жатыр немесе қалтаңызда ақша тіптен қалмады, ал сол кезде жалақыңызды кешіктіріп жатыр. Осы секілді жағдайларда процесті жылдамдатқыңыз келсе, ішіңізден «жиырма» санын жиі қайталаңыз. 2 саны сіздің тырысуыңызды көбейтеді, 0 саны қарсы әрекеттің күшін жояды.
Егер керісінше, сізге қандай да бір процесті баяулату қажет болса, ішіңізден «төрт» санын қайталаңыз. 4 саны квадратпен сәкестендіріледі, сондықтан ең тұрақты пішін ретінде қарастырылады. Квадраттың барлық жақтары тең болғандықтан, қайда барсаңызда тұрақтылық пен баяулық болады. Мысалы, бүгінгі сабаққа дайын емессіз, бірінші сізден сұрағанын қаламайсыз.

Қосамыз-азайтамыз.

Мысалы, әмияныңыздағы ақшаны көбейткіңіз келсе немесе сізді ұнататын адамдардың саны артқанын қаласаңыз, көзіңізге елестетіп, ішіңізден «жеті қосылған бір» деп қайталаңыз. 7 саны тылсым әрекет, 1 саны мақсат пен энергия, ал 7+1=8 - шексіздік саны.

Егер сізге керісінше, азайту қажет болса (мысалы, салмағыңызды), ішіңізден «10 азайту бір» деп қайталаңыз. Бұл жағдайда өзгеріске дайын болыңыз. Себебі, 9 саны – өзгеріс саны.

Егер сізге уақыт жетпесе, ішіңізден «тоқсан бір» санын қайталаңыз. 9-өзгеріс, 1- ең жылдам сан. Сонымен қатар, 1 саны бастама, 9 саны соңы, яғни уақыт циклін толық қамтиды. Көп тараған шетелдік 911 және 112 құтқару қызметтерінің нөмерлері кездейсоқ емес секілді.