Мақсатқа - бір қадам (байқау)

Мақсатқа - бір қадам (байқау)
жеке
блог

«Журналист қоғамның әр бір мүшесі үшін ақпарат татаратады және оның ақпараты адамның өмірінде өте маңызды», - деп журналист Мұхаммеджан Болатұлының айтқаны бар еді. Журналистика жұмысты, көп ізденісті талап ететін, махаббатты қалайтын мамандық. Журналист қоғам үшін керек кезінде журналист те, экономист те, саясаткер де, спортшы мен дәрігер де бола білуі керек. Себебі, ол барлық дайындағалы жүрген ақпаратты, оқиғаларды өзі сезіне білуі керек. Сонда ғана жұмысы жемісті, өтімді болады. Журналисттің ойы ұшқыр, кез келген жағдайға дайын, төзімді болуы тиіс. Ақпарат көзі қайда болса, сол ақпаратты бірінші болып халыққа жеткізудің жолдарын қарастыру керек. Әрдайым шындықты айтып, өзінің «төртінші билік» өкілі екенін ұмытпауы тиіс... 

Мен «Мақсатыңа Массагетпен бірге жет» байқауындағы алғашқы мақсатым «Менің көзқарасымдағы 10 үздік журналисті анықтау» болатын. Өзімнің саламдағы үздіктерді анықтап олардың  жүрген жолдарын басшылыққа алу. Мақсатыма жету үшін ғаламтор беттерін ақтардым. Себебі, әр саладағы журналистердің жеткен жетістіктері мен алған асуларын білу, сол бойынша саралау. Кімнің жұлдызы жанып, үздіктер қатарынан танылғанын сәрсәнбі күні жариялаймын. Күтіңіздер . . .