Acura NSX – жапондық жылдам суперкар

Acura NSX – жапондық жылдам суперкар
жеке
блог

Honda NSX – 20 жылдық тарихқа еге болған әйгілі суперкар. Өзінің тартымды сыртқы көрінісі және басқарудағы қолайлықтарымен оның сатылу көлемін арттырмады.

Бір неше жыл алдын жапон  автогиганттарының басшылары оны қайта тіктеуге шешім қабылдайды және 2013 жылда алғаш  концепт-кар жаратылды. Сол уақыттан бері компания маркетологтары  Acura NSX суперкарын  2015 жылы  Детройт автосалонында  көрсету үшін оған болған қызығушылықты арттыруға әрекет етуде.  

Acura NSX суперкары жылдамдыққа негізделген сыртқы көрініске еге.

Көлікке  Continental резиналары орнатылған 19 дюймді алдыңғы және 20 дюймді артқы шиналары орнатылған.

Көліктің қуаттылығы және көрсеткіштері сыр сақталуда. Жоба жетекшісі Тед Клаустың берген мәліметі бойынша, оның қуаты 550 ат күшінен жоғары болады.

Көлік салоны сыртқы көрінісіне сай жабдықталған. Негізінен қызыл және қара түстер пайдаланылған.  Классик көріністегі көрсеткіштер панелі заманға сай алмастырылған.  

Acura NSX 2015 жылдың соңында сатуға шығарылады. АҚШта көлік 150 мың долларға сатылады деп жорамалдануда. Бұл оны Porsche 911 Turbo, Ferrari 458 Italia және Audi R8 V10 суперкарлары қатарына қосты.