Әлемнің үздік футбол доптары

Әлемнің үздік футбол доптары
жеке
блог

Mitre Ultimax

Mitre Ultimax 1992 жылы Англия Премьер лигасы ашылуы уақытында турнирдің алғашқы ресми добы болған.  

Nike Geo Merlin II

2000 жылдан бастап Англияны доппен тәміндеу Nike компаниясына тапсырылған және компания турнирлерге Geo Merlin II добын дайындаған.

Nike Total90 Ascente

Nike Total90 Ascente Премер лиганинг 2009/2010 йилги мавсумида расмий тўпи бўлгач, ўша мавсум 20тадан кўпроқ гол урган футболчилар сони 5тани ташкил этган. Улар ичида 29та голга муаллифлик қилган Дидье Дрогба ҳам бор эди.

Adidas ICON

ICON футбол тарихында 1999 жылы ұйымдастырылған әйелдер арасындағы әлем біріншілігі үшін дайындалған алғашқы доп.  

Mitre Meteor Pro

Meteor Pro замандық доптарға жауап негізінде дайындалған болып, доп ретро дизайнға еге.

Adidas 2008 Power Orange

 

Power Orange Adidas компаниясы тәрепінен Австрия және Швейцарияда ұйымдастырылған Еуро-2008 турнирі үшін арнайы дайындалған. Доптың осындай түсте дайындалуына белдесулер өтетін жердегі ауа-райының тез-тез өзгеретіндігі себеп болған.

 

Adidas Wawa Aba

 

Wawa Aba – футбол тарихындағы түрлі реңдерге боялған доптардың бірі. Бұл допы Ганада ұйымдастырылған 2008 жылғы Ұлттар кубогы үшін Adidas компаниясы арнайы дайындаған.

 

Adidas 2013 Glider

 

Glider Adidas компаниясы тәрепінен Конфедерациялар кубогы-2013 үшін арнайы дайындалған және ол алаң егелерінің туы түсінде безендірілген.

 

Adidas Tricolore

 

Tricolore футбол тарихында үлкен бәсекелерде алғаш пайдаланылған түрлі-түсті реңдегі доп болып, 1998 жылы әлем чемпионатында алаң егелері – Францияға жеңіс сыйлаған.

 

Nike Maxim

 

Nike компаниясының  Maxim деген атаумен шығарылған доптарын Испания, Италия және Англия чемпионаттарында пайдаланады.

 

Adidas Teamgeist

 

Teamgeist 2006 жылы Германияда ұйымдастырылған әлем чемпионаты үшін дайындалған болып, ол допты немістер бундес лигадада пайдаланған..

 

Adidas Teamgeist Beijing

 

Teamgeist Пекин Олимпиадасы үшін дайындалған. Бірақ, бұл доп алаң егелеріне жеңіс алып келмеді. Қытай 1 ұпай жинап, плей-офф белдесулеріне шыға алмады.

 

Adidas Roteiro

 

Бұл допты соңғы 20 жылдықтың ең әдемі добы десек болады. Допты  Adidas компаниясы Португалиядағы Еуро-2004 белдесулері үшін дайындаған. Roteiro’ның ерекшілігі бұл допты әр бір ойын үшін, яғни, жеке белгілермен  (допта командалар, ойын өтетін қала және стадион аты жазылған) жасаған.

 

Adidas Finale Sportivo 2006

 

Adidas компаниясы 2005/2006 жылы Парижде ұйымдастырылған Чемпиондар лигасы финалы үшін дайындаған. Оның көрінісі  Чемпиондар лигасының әдеттегі добы көрінісінде болған. Тек бір ғана айырмашылығы, қара түстің орнына қызыл түс қолданылған.

 

Nike Total 90 Tracer Doma

 

Total 90 Америка кубогы-2011 бәсекелері үшін дайындалған. Оның  дизайны алаң қожайындары болған Аргентина туының түсінде жасалған.

 

Adidas Questra Olympics

 

Questra Olympics классик көріністе болып, оны Adidas компаниясы Атлантада ұйымдастырылған 1996 жылғы Олимпиада үшін дайындалған.

 

Adidas Finale PowerOrange

 

Finale PowerOrange Афина (2007 жыл) және Мәскеуде (2008 жыл) өткен Чемпиондар лигасы финалы үшін дайындалған. Бұл допты ойын уақытында тосаттан қар жауса пайдалану мақсатында жасаған болатын.  Бірақ, екі финалдада қар жаумаған, бұл допты фанаттар “ойыннан” көрмеген.  

 

Adidas Fevernova

 

Fevernova Жапония және Оңтүстік Корея алаңдарында ұйымдастырылған  2002 жылғы әлем чемпионаты үшін арнайы дайындалған, оның негізгі бөлігі ақ түстен құралған.

 

Adidas Finale Munich

 

Adidas компаниясы 2012 жылы Чемпиондар лигасы финалы үшін дайындаған. Бұл доптада әдеттегі Чемпиондар лигасы добы секілді жұлдыздар бейнесі пайдаланылған.  Бірақ, қара түс орнына көк және жасыл түстер қолданылған. 

Adidas Jabulani 

Ешқандай доп Jabulani секілді жанкүйерлер және журналистер қолдауына еге болмаған еді.  Бұл допы  Adidas компаниясы Оңтүстік Африкада ұйымдастырылған 2010 жылғы әлем чемпионаты үшін дайындаған.