Орманға тереңдей бергенде.../ Чем дальше в лес.../ Into the Woods

Орманға тереңдей бергенде.../ Чем дальше в лес.../ Into the Woods
жеке
блог

Бұрын "мюзикл" деген нәрсені естігеніммен барып көрмеппін. Жалпы көп өлең айтылатын кинолар мен үшін тек  үнді фильмдерімен астасатын еді... 

"Орманға тереңдей бергенде..." комедиялық-мюзиклы бізге жақсы таныс "Золушка", "Рапунцель", "Қызыл телпек" сияқты бірнеше ертегіні біріктіріп өз ертегілерін көрсеткісі келген қойылым. Әрі біз сеніп өскен ертегілердің басқалай аяқталуы мүмкін ғой деген мен сияқтылардың ойларын қозғаса керек... 

Өз мақсатына жеткісі келген мыстан кемпір балалары жоқ наубайханашы мен жарын орманға жібереді. Орманнан қызыл жамылғы, алтын туфли, сары шаштар, сүттен аппақ сиырдың сүтін алып келіңдер дейді. Барлық ертегілер бақытты аяқталуы керек деген сіздің ұғымыңызды өзгертуі мүмкін. 

Маған ұнағаны: 

  • Кинодағы түстердің қанықтығы және әр кейіпкердің бейнесінің анық берілгені. 
  • Актерлық құрам. Джони Депп мен Мерил Стрип үшін мюзикл болсада баруға дайынмын. 
  • Өлеңдердің оригиналда беріліп астындағы субтитрлармен аудармасы мен сөздерінің үйлесуі ұнады. 
  • Жалпы мюзикл дегеннің не екенін енді түсінген сияқтымын. Кино емес театрлық қойылым көріп отырғандай күшті әсер алдым. 
  • Екі ханзаданың өмірдің әділетсіздік туралы ән айтатын жерлері қатты ұнады және ең қызықты сәт осы болған сияқты. 
  • Айтпақшы, Золушканың өгей шешесі қыздарының аяғына туфлиді қалай кигізіп жібергенін көрсеңіз кәдімгідей таңқаласыз. 
Киноның түсіріліміне берер бағам 9, мағынасына 5 беретін шығарм. Жақсы мюзикл, көруге кеңес берем.