Ұялғанмын кыздар үшін...

Ұялғанмын кыздар үшін...
жеке
блог

Ертеде ата-бабаларымыз, әлемдегі сұлулықтың көркем үлгісін ару қыздың тал бойынан көруді көксеген. Қыр гүліне тән нәзіктік пен батылдық бір бойына жарасқан қазақтың қыздарына тәнті болған жазушыларымыз шығармасына арқау етсе, ақындарымыз инабаттылығы мен нәзіктігін әнге қосып, өлең өрнектерімен көмкерген. Сонымен қатар, қазақ қыздарының бойындағы ерлігі, тапқырлығы, төзімділігі, қайраттылығы талай әндерге де арқау болғаны жасырын емес.

Ассалаумағалейкум ағайындар, бұны жазума тура келіп тур. Осыдан бiр ай, бұрын досымен кездесіп қалған едiм біраз әңгіме айттық, содан машинасына отырып қаланы аралап жүрдік. Бiр әңгіме туындады ол айтады қыздардың бәрі бұзылған деп. Мен оған қарсы боп отырдым. Ол айтады қазір пәк қыздарды тауалмайсын пәк болмасада Кейеуге шығып жатыр дейді. Менде Қарап тұра алмадым сол қыздарды бұзатын өзіміз жігіттер. Сосын дұрыс кыздар көше аралап  тунде журмейди уйде отырады.Қарындасымызга солай айтса жаман емес ба деп едім үндемей отырды.

Бiраздан соң соң бізге бiр әдемі кыз қазақтың сүйкімді кызы, қасында жiгiтi бар машина токтатты. Бираз такси болайықшы дедік бензинге акша керек деген сиякты. Сонымен екеу отырды Бiраздан соң екеуi сүйесіп жатыр екен. Ештеңе емес отыра бердім күліп. Қыз бен жiгiт кой деп. Қызын қояр емес жiгiттiн үстіне шығып алған шалбар шишiп жатыр. Мен айтым бұларың не уялмайсындар ма деп айткан едим. Кыз тұрып отвали а деп жауап қайтарды. Досыма айтым тоқтат, бұлар түсіп қалсын деп. Олар өздері түсіп қалды. Досым мынаума мақтап жатқан қыздарын. Үндемей қалдым. Бұл адамдар не боп барады. Сонда қазақ қыздардың пактiгi кайда? Немесе бiздердi шетелдік кинолар бұзып жатырма? Кiм кiналi?

P/s: осылардың бәрін телефонмен жазып отырмын қате болса ренжимиздер. Сосын қыздар баринди айтып жатқан жокпым көрген окигамды жазып отырмын.